BOB-campagne 2019-2020: 350.000 sleutelhangers - PromZ.be
BOB-campagne sleutelhanger populair

BOB-campagne 2019-2020: 350.000 sleutelhangers

Voor de BOB-wintercampagne 2019-2020 hebben de initiatiefnemers (de Vlaamse Stichting Verkeerskunde, Brussel Mobiliteit, Agence Wallonne pour la Sécurité Routière, de beroepsvereniging van verzekeringsondernemingen Assuralia, de Belgische Brouwers en Vias institute) opnieuw BOB-sleutelhangers beschikbaar gesteld aan de politiekorpsen die in die periode alcoholcontroles zullen uitvoeren.

In totaal zijn er voor deze campagne 350.000 sleutelhangers verdeeld onder de korpsen. De sleutelhanger gaat als premium/beloning al 25 jaar mee en is volgens de organisatoren “…nog steeds de ultieme beloning voor wie bij een controle negatief blaast.”

De nieuwe wintercampagne heeft als thema ‘BOB. Altijd nul op’. De campagne loopt op de affiches langs de snelwegen, op de bussen van De Lijn in Vlaanderen en van de MIVB/STIB in Brussel. Verder zullen er tienduizenden bierviltjes met de campagneslogan in horecagelegenheden liggen. Tussen 18 en 31 december loopt op onder meer op Radio 2 en StuBru een radiospot. Via de sociale media kanalen van BOB wordt een campagnevideo verspreid, die inspeelt op de populariteit van de BOB-sleutelhanger.