BOMA: ‘Kostprijs promotioneel artikel anders bekijken’ - PromZ.be

BOMA: ‘Kostprijs promotioneel artikel anders bekijken’

Als een klant reclame voor je maakt dankzij je actie met een promotioneel artikel, dan moet je de kostprijs van zo’n artikel vanuit een heel ander perspectief bekijken. Dat stelt Stijn Wildiers, marketing director van BOMA Schoonmaakoplossingen (met hoofdvestiging in Antwerpen).

BOMA Schoonmaakoplossingen (met hoofdvestiging in Antwerpen) had in samenwerking met BelgoSweet doosjes met jujubes-snoepjes laten maken die sales-verantwoordelijken in het kader van ‘Dag van de Schoonmaker’ (in Nederland op 15 juni) en ‘Dag van de Schoonmaak’( in België op 20 juni) aan schoonmaakploegen bij klanten schonken. Het Derlon Hotel in Maastricht schreef over die actie op de eigen Facebook-pagina: “Onze leverancier BOMA Schoonmaakoplossingen zet vandaag de dames en de heer van Housekeeping in het zonnetje. #dagvandeschoonmaker #enjoywithBoma.” Men plaatste ook een foto van het team mét de BOMA-doosjes op de Facebookpagina. Stijn Wildiers zegt dat ”….je fans moet maken van je merk. Klanten moeten trots zijn op een product waar de naam BOMA op staat en het ook gebruiken. Dat bereik je niet door zomaar een logo ergens op te zetten. Daar moet je over nadenken.”