Carrefour viert zijn 25-jarig bestaan in België met een feestelijke campagne vol verrassingen, kortingen en cadeaus. In samenwerking met Publicis Groupe Belgium organiseert de supermarktketen een grote actie waarmee klanten bij elke aankoop kans maken op prijzen.
Tot en met 27 oktober ontvangen klanten bij elke aankoop een voucher: één per 25 euro in de Hypermarkten en Carrefour Market, of één per 10 euro in Carrefour Express. Door de QR-code op de voucher te scannen, kunnen ze direct zien wat ze gewonnen hebben — via de Carrefour-app, op Bonusland.be of in de winkel zelf. Onder de prijzen bevinden zich onder andere PlayStations, iPhones en toegangstickets voor pretparken.
Daarnaast zorgt Carrefour voor extra feeststemming met aantrekkelijke promoties, zoals 1+1, 2+3 of 1+2 gratis op een breed assortiment producten. De bekende mascotte Prijsbijter is het gezicht van deze acties.
De campagne, ontwikkeld door Publicis, ademt de sfeer van een verjaardagsfeest: kleurrijk, vrolijk en vol confetti. Ze is zichtbaar op tv, radio, online video’s, affiches, bushokjes en sociale media. Het doel is niet alleen het jubileum te vieren, maar ook klanten te stimuleren om de Carrefour-app vaker te gebruiken als centrale plek voor voordelen en interactie met het merk.