PromZ.be spotte de volgende aanbiedingen met product media in de weken van 17 tot en met 22 oktober:
Jupiler (AB-Inbev) is deze week bij meerdere retailers een grote actie gestart in het kader van het komend WK voetbal: een T-shirt en/of sjaal met de slogan ‘Believe’ bij multipacks of meerdere bakken. Colruyt Laagste Prijzen koppelt er wel als voorwaarde aan dat de Xtra-kaart vertoont moet worden.
in de folders van Carrefour
– herbruikbare tas bij aankoop van minimum 10 euro bij heropening van een Carrefour Express
– bierfestival met gratis glazen bij diverse merken
in de folder van Intermarché
– emmer bij mosselgroenten
in de folder van Colruyt Laagste Prijzen
– halloween-sleeve bij 2 Royal Flame terracottakaarsen (op vertoon van de Xtra-kaart)
– Bleutooth-speaker bij aankoop van 30 euro van producten van Alpro, Danette, Oîkos, Evian, Axe, Knorr, Magnum, Olvarit, Zwan en Dove (op vertoon van de Xtra-kaart)
op het punt van verkoop
– Carrefour: Rode Duivels-kaartspel (Cartamundi) bij 2 producten uit het Côte d’Or-gamma (Côte d’Or is partner van de Rode Duivels)
bijsluiter bij magazines
– Roularta Media Group: luxeset van Rituals bij een jaarabonnement op Flair
– Roularta Media Group: vijfdelig badlinnenset van Clarysse bij een jaarabonnement op Libelle
in de direct mail
– JM Bruneau: Nespresso koffiemachine bij een bestelling van 49 euro (excl. BTW)