Fleur Parnet nieuwe CEO BAM - PromZ.be

Fleur Parnet nieuwe CEO BAM

Bij de Belgian Association of Marketing is sinds 6 november Fleur Parnet de nieuwe CEO. Zij volgt Dominique Vercraeye op die de vereniging vier maanden ad interim leidde. BAM is ontstaan uit het samengaan van ondermeer de STIMA (Stichting Marketing), de Belgian Direct Marketing Association en IAB Belgium.

 

Fleur Parnet is al meer dan 20 jaar actief als marketeer. Ze werkte meer dan 10 jaar in marketingfuncties bij Danone. Daarna was zij marketingverantwoordelijke bij Exki en bij diverse start-ups. BAM-voorzitter Kris Michiels (marketing & sales direct Nationale Loterij) zei naar aanleiding van de komst van Parnet dat zij de vereniging zal helpen om de ambitie van BAM waar te maken. “We willen de leider zijn als het gaat om marketingdenken en we willen toekomstige marketeers bijspijkeren over de belangrijkste thema’s: MarTech, regulering, duurzaamheid, diversiteit en ethiek. En dat op onze eigen, unieke manier: gedreven door onze community, met heel wat marktkennis, en met een missie om zowel talent als business te doen groeien,” aldus Michiels.