Dit voorjaar is verzekeringsmaatschappij Nationale Nederlanden gestart met een grote mediacampagne om na de overname van Delta Lloyd de naam NN sterk in de markt te zetten. NN werkt via makelaars en in de campagne naar die doelgroep speelden promotionele producten ook een rol.
“Elk van de medewerkers van de makelaars krijgt een set, een starterskit, met NN-gadgets zoals een balpen, een koffietas…,” zegt Izzy Van Aelst, hoofd marketing van NN in ons land. “Vaak zijn die artikelen er om uit te delen aan klanten en prospecten en voor de eigenaar van een makelaarskantoor, maar nu krijgt iedereen binnen een kantoor een kit.” Het gaat om grote aantallen: NN werkt in ons land met een 2.000-tal makelaarskantoren. Naast de promotionele artikelen voor de makelaarskantoren zelf biedt NN ook promotionele producten aan om aan klanten en prospecten te geven. NN werkt op het vlak van product media samen met Compacon (onderdeel van de Plato Groep). In Nederland is Nationale Nederlanden al klant van Compacon.