Promo-Biss spotte in de week van 3 april tot 9 april de volgende aanbiedingen met product media:
In de folder van Carrefour
– draagzakje bij 6 fles Westmalle Trappist
– glas bij six-pack Leffe
– Lego-konijn bij aankoop van 25 euro uit het Lego- en Duplo-gamma
In de folder van Blokker
– K3 Placemat bij aankoop vanaf 10 euro aan K3-producten
In de folder van Gamma
– Lotto-Soudal drinkbus bij Soudal-fietsbox
In de folder van Kruidvat
– strandtas bij aankoop van drie producten uit het gamma van Nivea, Hansaplast en Labello
– relaxerend oogmasker bij een lichaamsverzorgingsproduct van Garnier, L’Oréal en Mixa
– Plopsa ticket (voor tweede persoon) bij twee Henkel-producten
– setje ‘milestone’-kaarten bij 3+1-aanbod van Zwitsal
– tandenborstel bij twee tubes Sensodyne-tandpasta en bij twee tubes Parodontax-tandpasta
In de folder van Dreamland
– Bumba-knuffel bij aankoop van minstens 20 euro Bumba-artikelen
In de folder van Delhaize
– tweede toegangsticket ticket voor Bellewaerde aan 50% bij vier deelnemende Nestlé-producten
– glas bij 1 pack van vier flessen Leffe (drie glazen bij twee packs)
In de folder van Spar
– vintage glas bij twee six-pack Carlsberg
– soepkom bij twee pakken Déli Soup (voorzetting actie)
In de folder van Cora
– glas bij een verpakking Filou bier
on pack
– jeugdkampspaaractie bij Appelsientje (herhaling actie 2015 en 2016)
in de winkel
in de apotheek
– duikdier bij Vichy-zonnebescherming
– Micky Mouse Clubhouse drinkbeker bij Eucerin kinder Sun Lotion
in Q8-Delhaize Shop & Go
– werkhandschoenen bij 4- of 6-pack Jupiler
outsert bij VAB-Magazine
– twee koffiekoppen bij ‘Celeste d’Oro koffie (verkoop op afstand)
in direct mail
– een loep in de fundraisingmailing van Licht enLiefde