Promo-Biss spotte in de week van 15 tot 21 mei de volgende aanbiedingen met product media:
In de folder van Carrefour
– meatbox bij twee bakken of twee sixpacks Jupiler
In de folder van Kruidvat
– geurkaars bij twee producten uit het Nivea deodorant- en douche-gamma
– beker van De Efteling (met kortingsbon voor De Efteling) bij twee producten uit het Henkel-gamma
In de folder van Dreamland
– wedstrijd met als hoofdprijs een tuinfeestpakket voor houders van een Xtra-kaart
In de folder van NHA (cursussen en opleidingen)
– een bol.com-cadeaukaart ter waarde van €70 bij inschrijving op een cursus
In de folder van Cora
– een selfie stick bij twee packs Desparados
In de winkel
– een kaartspel bij een duopack en/of een single pack M&M’s (op display in Carrefour Hyper)
In de e-mail van Vente Exclusive
– een Oilily-bandana bij aankoop van minstens 80 euro aan Oilily-producten (beperkt tot de 250 eerste kopers)
– een Elnett-giftset bij aankoop van minstens 60 euro aan L’Oréal- en Mixa-producten.