Promo-Biss spotte in de week van 11 tot 17 september de volgende aanbiedingen met product media:
in de folder van Match
– een koffertje Martini met glas
in de folder van Skoda
– Smurfenwedstrijd met kans op een Smurf-DVD en andere ‘gesmurfte’ cadeaus
in de folder van Dacia
– wedstrijd met 5 keer 4 tickets voor een pretpark en 60 Dacia-rugzakken als prijs
b-to-b direct mail van JM Bruneau
– een Nescafé Dolce Gusto koffiemachine bij een bestelling vanaf 29 euro (ex. BTW)
een bijsluiter bij Knack (Roularta Media Group)
– een schalenset bij een abonnement van twee jaar op Nest. En voor de snelle beslissers nog een Nest-kookboek.
NB Een vrij ‘magere’ week wat product media in de supermarkten betreft. In de folders stelden zij vooral volume-aanbiedingen (gratis product) aan. Wel waren enkele autoconstucteurs in het kader van de september-opendeurdagen actief.