Promo-Biss spotte in de week van 24 tot 30 september de volgende aanbiedingen met product media:
in de folder van Match
– bierfestival: glazen bij 2 packs van diverse merken (Chimay, Triple d’Anvers, Bush, Kasteelbier, La Chouffe, Blanche de Namur, Liefmans, St. Bernardys, St. Feuillien)
in de folder van Cora
– glas bij 2 clips winterbieren (Bush Noël en N’Ice Chouffe)
in de folder van Carrefour
– etui bij BaByliss-krultang
in de folder van Tom & Co
– food bin bij twee zakken Science Plan
online (e-mailing) Odd Molly
– regenponcho voor de eerste 100 klanten van die dag
online Vente Exclusive
– Spiderman -wekker bij aankoop van minimum 40 euro aan Panasonic-batterijen
encart bij Roularta-Magazines
– 3-delig schalenset bij een abonnement van 2 jaar op Nest
N.B. Opnieuw een vrij zwakke week wat product media betreft.