Promo-Biss spotte in de week van 27 februari tot 3 maart de volgende aanbiedingen met product media:
In Sensa, het eigen magazine van Galeria Inno, een aankondiging van Advantage-aanbiedingen in maart
– een tasje bij aankoop van minstens 50 ml van een Kenzo-geur
– een tasje bij aankoop van minstens 50 ml van een Givenchy-geur
– een armband met kralen en zilver (Atelier Perles) bij aankoop van minstens 89 euro van Clio Bleu
– een Ralph Lauren-aktentas bij aankoop van minstens 100 ml Ralph Lauren-parfum
– een tasje met miniaturen bij twee Biotherm-producten
– een tasje bij 2 Clinique-producten of bij een Clinique Sonic System
In de folder van Delhaize
– een glas bij twee packs Schweppes Fruits
– een draagtasje bij zes flessen Westmalle Trappist
In de folder van Kruidvat
– een eco-tas bij aankoop van drie Ultra Doux-producten van Garnier
– een eco-tas én een eco-beautytasje bij aankoop van vier Ultra Doux-producten van Garnier
(voorzetting van actie)
In de folder van Carrefour Hyper
– sporttas bij Gillette Fusion
– glas bij aankoop van drie producten Oreo
– een ‘glazenfestival’ in het bierrayon…. Gratis glas bij twee clips van 27 biermerken
Op de radio
– krasloten bij een bezoek aan Shopping Pajot
Op de site en in de winkel van Albert Heijn
– sparen voor tickets van de Efteling (actie tot en met 12 november 2017)