PromZ.be spotte de volgende aanbiedingen met product media in de week van 21 tot 26 september
in de folder van Intermarché
– emmer bij mosselgroenten
in de folder van Spar (Colruyt Group)
– ovenschotel bij aankoop vanaf 50 euro en op vertoon van de Xtra-kaart
– een mok bij 3 producten uit het Unilever-gamma, 2 mokken bij 4 producten
in de folder van Kruidvat
– totebag bij 2 producten uit het gamma van de groep L’Oréal
– juwelenkistje bij 2 Nivea gezichtsproducten
– bewaarbakje bij 2 stuks Nature Box-shampoo
– wedstrijd bij Nivea Men met als prijs tien Real Madrid-pakketten (met daarin een gesigneerd voetbal, een T-shirt, vijf extra goodies en vier Nivea Men-producten)
– douchemuts bij Nivea Douchegel en Nivea Bad
– JBL draadloze ‘in ear’ hoofdtelefoon bij een Gillette XXL-verpakking
in de direct mail
– JM Bruneau: Titan-hogedrukreiniger bij een bestelling vanaf 29 euro (excl. BTW)
online
– BNP Paribas Fortis: Kambukka-drinkfles bij opening van een Welcome Pack voor kinderen