PromZ.be spotte in de week van 22 tot 27 oktober de volgende aanbiedingen met product media:
in de folder van OKay (Colruyt Group)
– mok bij 2 verpakkingen Lipton-thee
in de folder van Spar (Colruyt Group)
– Sony in-ear hoofdtefeloon bij Gillette-scheermesjes
– stappenteller bij vier deelnemende Unilever-producten (op vertoon van de Xtra-kaart)
in de folder van Cora
– tas gevuld met herfstgroenten
in de folder van Kruidvat
– boek bij drie deelnemende producten uit een selectie van het Unilever-gamma
in de folder van Bel & Bo
‘cool’ Halloween-gadget bij aankoop vanaf 19,99 euro in de kidscollectie
encart bij magazine
– Roularta Media Group: plaid en één gratis nummer bij een jaarabonnement op Feeling
direct mail
– JM Bruneau: badlinnenset van Olivier Strelli bij een bestelling ongeacht het bedrag
online
– Vente Exclusive: zilveren tasje bij een beha uit de Marlies Dekkers ‘Space Odyssey’-collectie
– Delhaize: actie met Hallowinis, knuffels voor 2,50 euro per aankoopschijf van 50 euro (ook los te koop voor 6,99 euro)