PromZ.be spotte in de week van 26 november tot 1 december de volgende aanbiedingen met product media:
in de folder van Carrefour
– beker bij 3 Cécémel-producten
in de folder van Kruidvat
– 2 champagne-glazen bij 2 producten uit het gamma persoonlijke verzorging van Unilever
– beauty bag bij 2 producten van Garnier en SkinActive (L’Oréal)
– Sinterklaasboek bij 2 Garnier Ultra Doux-producten (2 verschillende boeken bij 3 producten)
– haarelastiek bij 2 producten uit haarverzorgingsgamma van Nivea
in de folder van slagerij Renmans
– dienblad per aankoopschijf van 25 euro
in de folder van Cora
– beker bij 3 Cécémel-producten
– 2 doekjes bij 2 clips Duvel
in de folder van Intermarché
– glazenactie bij Schweppes (1 glas bij 2 packs)
– boodschappentas bij soepgroenten
– mes en klauw bij mini-serranoham Campofrio (in-pack)
in de folder van Belbev (horeca)
– Cécémel-actiepakket (krasactie met als prijs Cécémel-sokken)
in de folder van Aveve
– vuurpot bij een vuurkorf
in de direct mail
– JM Bruneau: Senseo-koffiezetapparaat bij een bestelling vanaf 49 euro (excl. BTW)
in de winkel
– Marc O’Polo: tablet chocolade ‘Merry Christmas’ bij afrekenen van gekochte kledingstukken