Van 10 tot 12 januari liep in het Duitse Düsseldorf PSI, de internationale vakbeurs voor leveranciers en distributeurs. Afgaande op de indrukken van Belgische bezoekers/distributeurs was er sprake van een positieve sfeer bij de standhouders. Grote nieuwigheden zagen ze niet en als die er waren dan, vonden ze die vooral bij de kleinere spelers op de markt. Wat de Belgische bezoekers wel opviel was de grote aandacht voor het ecologische, voor het organische en voor fair trade. Verder waren er veel aanbieders van promotioneel textiel en van notebooks (Moleskine en lookalikes).
Voor de eerste maal kon de beurs op de laatste dag ook bezocht worden door eindklanten. Het idee was dat zij samen met hun adviseur een rondgang op de beurs konden maken. De standhouders van PSI werken in principe immers alleen via distributeurs en niet direct met eindklanten. De Belgische adviseurs met wie Promo-Biss contact had, maakten van die gelegenheid geen gebruik, tenminste dit jaar nog niet. “Volgend jaar zullen we hier op inspelen,” aldus één van hen. Een ander zag vooral klanten van Duitse distributeurs. “Ik zag dat zij veel stalen hebben meegenomen,” merkte hij op. “Het moet voor hen een echte ‘geschenkbeurs’ geweest zijn.”