Reclamebureau Air werkte voor telecom-operator VOO een campagne uit om het ‘all- in pack’ ‘One’ in de markt te zetten. Daarvoor maakte men ook creatief gebruik van product media in de straat: stressballen.
One, het all-in pack van VOO, moet het leven voor de telecom-consument makkelijker maken. Het idee achter de campagne voor het product is dat de consument vandaag aan burn-outs leidt: te veel paswoorden, te gecompliceerde handleidingen om zelf meubels in elkaar te steken, te veel taxi spelen voor de kinderen… Dus waarom zou je het leven nog moeilijker maken door keuzes te bieden op het vlak van telecom – wat ook weer stress veroorzaakt. Dus alles (televisie, internet, gsm, vaste telefonie) in één pakket voor een scherpe prijs. ‘Adieu le stress’ heet het in de reclamecampagne on- en offline. Als extra trekker koos men voor een stressbal. Dat idee trok men door tot in het straatbeeld: op bushokjes in Brussel deed men aan ‘evenementionele affichage’. Men liet een extra glas plaatsen voor de gewone ruit en de zo ontstane ruimte stak men vol ‘One’-stressballen met in icoontjes het aanbod erop gedrukt. De voorbijgangers konden de ballen eruit halen en zo kwam ook steeds meer de boodschap ‘Adieu le stress’ tevoorschijn.