In het kader van de slotmanifestatie van de Week van het Werkgeluk afgelopen vrijdag 27/9 heeft Magnus Business Gifts de tas voor de goodiebag geleverd: een herbruikbaar boodschappennet. Magnus Business Gifts deed ook een ‘happy item’ in de goodiebag. Het ging om een staafje met zaadjes die, eenmaal geplant, bloemen geven die bijen aantrekken.
Ann Magnus van Magnus Business Gifts zegt dat op die manier ook de deelnemers/werknemers in de bloemetjes worden gezet. Het bedrijf koos voor het bijen-thema: werknemers zijn als bijen die honing produceren. Magnus Business Gifts heeft zelf ook bijenkasten staan.
Magnus Business Gifts nam eveneens deel aan de Week van het Werkgeluk als onderdeel van het maatschappelijk verantwoord ondernemen. “Omdat ik het belangrijk vind dat iedereen zich goed in zijn vel voelt op kantoor,” aldus Ann Magnus. “Je bent daar soms meer aanwezig dan thuis. Werkgeluk draagt ertoe bij dat je je werk op een leuke en positieve manier kunt uitvoeren.”