PromZ.be 01-201
T USSEN POT EN PINT deze Brusselse familie had na de oorlog meer dan 90 eigen winkels. Mijn ouders hebben in 1972 18 winkels overgenomen van mevrouw Simone Samdam.” Wat is het sterke punt van jullie voor de adverteerder? Wim D’haese: Professionalisme. Eén van onze grote krachten is het vermogen te luisteren naar de klant: Wie bent u, wat doet u, waar heeft u behoefte aan, en wat wil u bereiken.” ...en in één woord? Wim D’haese: “Partnership.” Heeft u een advies voor de adverteerders? Wim D’haese: “Focus op Brazilie 2014. Dat gaat een heuse ‘boom’ geven. En: denk vooruit. Je kunt heel veel geld besparen door in een vroeg stadium relatie- geschenken te bestellen.” Wat is uw visie op de toekomst en wat zijn de uitda- gingen? WimD’haese: “Onze ambitie is om binnen een termijn van drie, vier jaar in elk land van Europa een sales- organisatie te hebben met onze drie specialiteiten: premiums en promotionele producten, relatiege- schenken en loyalty programma’s, en textiel (casual, sport, work en corporate wear).” Wat is het leukste item dat u heeft verkocht? Waar bent u trots op? Wim D’haese: “Het meeste plezier heb ik gehad aan een vliegenmepper voor Qualipahr Mosquito met een mooie display in de apotheken. ” Op welk item van uw concullega’s bent u jaloers? WimD’haese: “Ik ben geen jaloers type. Wel ben ik fan van de merchandising van Disney, Coca Cola, M&M’s, de Smurfen en de licenties van Studio 100. Ook in de souvenirbusiness vind ik veel inspiratie.” Hoe winkelt u? Pluist u folders uit? “Ik shop zelf heel graag, in Brugge, Brussel, Antwer- pen, in het buitenland. Dat is voornamelijk window- shopping, kijken wat goed, wat trendy is. En dan is er nog het internet: kijken wat de collega’s bieden. Focus op Brazilie 2014. Dat gaat een heuse ‘boom’ geven VISIT US AT PROMGIFTS STAND 222 Gratis drukproef Gratis levering Gratis Cadeau PascoGifts.com NOVITEITEN 2014 promotiemateriaal relatiegeschenken
RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5