PromZ.be 04-2014

promobiss 4/2014 vertellen, hoe benaderen ze hen? Dan moet elk artikel dat je aanbiedt ook uniek zijn, dan moet je op maat kunnen maken. Alles is dan ook speciaal.” Wat is het sterke punt van u voor de adverteerder? Axel Debruyne: “We werken aan klantentevredenheid, zekerheid en betrouwbaarheid. We zijn met het oog daarop tijdens de crisis blijven investeren in mensen. We hebben een gestructureerde organisatie die ook flexibel is naar de klanten. ....in één woord Axel Debryne: “Moeilijk... eh... custommade. Op maat gemaakt, maar in het Engels is dat één woord.” P rofessionalisering Heeft u een advies voor de adverteerders? Axel Debruyne: “Neem voldoende tijd voor je promotionele producten en probeer ervan een wezenlijk onderdeel in je communicatie te maken. Wij willen daarin meegaan van A tot Z. Als je een campagne bedenkt, denk dan al aan pro- motionele producten. Probeer ons er van in het begin bij te betrekken, dan is het eindresultaat ook beter.” > Debruyne. Axel Debruyne (37) est entré au ser- vice de la société familiale Special Things au début de ce siècle et dirige l’entreprise depuis 2003. Debruyne répond cette fois aux questions de notre rubrique ‘Entre la poire et le fromage’. > Produits promotionnels. Debruyne est d’avis que les produits promotionnels constituent un élément essentiel de la communication des annonceurs. “Que veulent-ils raconter aux consommateurs ? Comment les approchent-ils ? Chaque article que vous proposez doit être unique. Vous devez pouvoir réaliser quelque chose sur-mesure. Et tout est donc spécial,” explique-t-il. > Conseil. Debruyne procure un bon conseil aux annonceurs : “Accordez suffisamment de temps à vos produits promotionnels et veillez à ce que votre produit promotionnel soit un élément intrin- sèque de votre communication. Essayez de nous impliquer dès le début et le résultat final sera meilleur.” e n b re f T ussen pot en pint Wat is uw visie op de toekomst en wat zijn de uitdagingen? Axel Debruyne: “Ik ben actief in de BAPP en werk mee aan de professionalisering van onze sector. Die heeft nog te veel het imago van gadgets. Studies bewijzen echter de kracht van promotionele producten als reclamemedium.” K laphandschoen Wat is het leukste item dat u heeft verkocht? Waar bent u trots op? Axel Debruyne: “De klaphandschoenmet stappenteller voor Primus Haacht bij de Ronde van Vlaanderen in 2012. Als je daarmee 1000 keer had geklapt, kreeg je een gratis pint. Toen is onze sterkte goed tot uiting gekomen. Het was een complex project waarbij vanaf het begin betrokken waren.” Op welk item van uw concullega’s bent u jaloers? Axel Debruyne: “Ik kan niet zozeer artikelen noemen. Maar als ik iets zie, dat goed is en waarvan je het resultaat kent, dan ben ik positief jaloers op die concullega. Omdat het ook goed is voor de sector.” Hoe winkelt u? Pluist u folders uit? Axel Debruyne: “Doelgericht, heel efficiënt, maar ik kan er niet aan ontsnappen ook artikelen met een promoti- oneel product in mijn kar te leggen. Folders uitpluizen doe ik niet.” A xel D ebruyne (37) leidt Special Things in Mechelen is gehuwd, één dochter probeert met het oog op de vrije tijd een evenwicht te zoeken tussen het werk en het gezin, familie en vrienden. Fietst ook graag. Available at your promotional specialist! Now available from 300 pieces combi peNs

RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5