PromZ.be 04-2014

42 promobiss 4/2014 Bij enkele grote retailers waren er de afgelopen maanden opvallend veel acties met promotionele producten. Daarbij sprongen Dreamland (Colruyt- groep) en Delhaize in het oog. Delhaize omdat bij die retailer tot voor kort min- der folderacties met gadgets gedaan werden. > Colruyt -groep Bij Colruyt waren er twee folder-acties: een rugzak bij multiverpakkingen Oasis en een bierboek bij speciale bieren. De speelgoedketen van Colruyt, Dream- land, had meer promotionele produc- ten: een koekjesdoos bij een brooddoos, griezelgrime rond Halloween, een Dis- ney-ontbijtkom bij 25 euro aan Disney- producten, een Captain America-T-shirt bij 25 euro aan Captain America-pro- ducten en een Star Wars T-short bij 25 euro aan Star Wars-producten. > Carrefour De Carrefour-consumenten konden een speciale Jupiler-flesopener met kroonkurk-opvanger krijgen bij een bak Jupiler en een T-shirt bij twee verpak- kingen van 12 blikjes Jupiler. Verder bij Carrefour een verzamelactie voor leuke cadeaus in samenwerking met Coca-Cola, een M&M’s-mok bij twee verpakkingen en een iso-bag bij Herta- ham. Carrefour deed ook een nog een spaarzegel-actie. > Kruidvat Kruidvat was ook actief met promoti- onele producten samen met de adver- teerders. Het waren vooral acties met cadeaus bij aankoop van meerdere pro- ducten van één aanbieder: een Cooking Bag bij Garnier-producten (in de zak En ook nog: > een make-up tasje bij Lesley-Ann Poppe bij Blokker > een keramisch mes bij aan- koop van 25 euro bij Slagerij Renmans > een handtas met bijhorend pochetje bij de opendeur­ dagen van Renault > vier mini stoofpotjes van Le Creuset bij een abonnement op Nest > een wokset bij een abonnement op Bodytalk > een Nova-keukenrobot én een waardebon van 50 euro bij een abonnement op Het Laat- ste Nieuws > een handdoek en sportbidon bij Basic-Fit fitness-centra > een T-shirt bij 50 euro vrije tijdskleding bij Felix & Jos > een gym-bag bij CKS bij aankoop van 50 euro > een rugzak of muts bij Michelin-motorbanden (Felix & Jos) > funcards bij Bel-kaas > een Deugnietendoos bij Goed Gevoel voor 4,99 euro (waarde 45 euro) > een theetas bij Lipton (instore-display) Promo Watch aantal Garnier-producten en een kook- boek en een mok met lepel), een Mega Mindy- of Piet Piraat-brooddoos bij twee Unilever-producten (en wie een derde Unilever product kocht, kreeg er nog een appel- of bananendoos boven- op), een reishaardoger bij twee L’Oréal- producten, een gebitsbox bij twee Steradent-producten, een bewaardoos bij twee dozen Olvarit-granen, een Disney-kleurdoos bij twee Reckitt- Benckiser-producten. En verder nog een make-up tasje bij Bourjois. > Delhaize Op de folder van Delhaize turfde Promo-Biss een koffiekop bij een duo- pack Lotus-speculoos, een keuken­ handdoek bij twee verpakkingen Jules Destrooper-koekjes, een Jupiler T-shirt, een blokkendoos bij 4 deel­ nemende babyproducten, een goochel­ set bij drie Unilever-producten en keukengerei bij Lékué. Delhaize voerde verder nog een spaar- actie met stempels. VEEL FOLDERACTIES BIJ GROTE RETAILERS O ok promo ' s gezien ? M ail het ons op ad . vanpoppel @ promobiss . be

RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5