PromZ.be 01-2015

28 promobiss 1/2015 Beste beursbezoeker, PromGifts 2015, de derde editie van de enige Belgische vak- beurs voor promotionele artikelen en relatiegeschenken, is een samenwerking van de BAPP (Belgian Association of Pro- motional Products), Advanced Fair en Roularta. Op de beurs vindt u een uitgebreid overzicht van het productaanbod, in alle prijsklassen. De distributeurs/adviseurs zijn bijzonder goed geplaatst om u met raad en daad in uw keuze bij te staan. Promotionele artikelen en relatiegeschenken zijn immers méér dan ‘zomaar’ gadgets of give-aways. Ze vormen een sterk reclamemedium, zowel voor grote als kleine en middelgrote bedrijven.  Deze laatste beschikken immers niet altijd over de budgetten om grote mediacampagnes op te zetten. Een goed gekozen promotioneel product versterkt hun naamsbe- kendheid bij de doelgroep op een kwalitatieve en langdurige manier. Een premiumwordt namelijk bijgehouden en elke keer dat het gebruikt wordt, is er weer een contactmoment. Een promotieartikel dat in lijn ligt met de strategie van het merk, draagt dus in grote mate bij tot de sterkte ervan. Bovendien kan zulk een geschenk bij een grotere aankoop de doorslag geven: 70% van de aankoopbeslissingen wordt namelijk pas op het punt van verkoop genomen... Onderzoe- ken in binnen- en buitenland tonen keer op keer de kracht van het medium van promotionele producten aan. Als voorzitter van de BAPP wens ik u dan ook een verrijkend bezoek aan onze beurs toe. Axel Debruyne Cher Visiteur, PromGifts 2015, la troisième édition de l'unique salon profes- sionnel belge des articles promotionnels et cadeaux d'affaires, est organisé par la BAPP (Belgian Association of Promotio- nal Products), Advanced Fair et Roularta. Vous trouverez au salon un large aperçu de l'offre en la matière, de toutes les catégories de prix. Les distributeurs-conseilleurs seront en outre très bien placés pour vous aider et vous orienter dans votre choix de produits. Les articles promotionnels et cadeaux d'affaires sont bien plus que de simples gadgets et give-aways. Ils représentent un excellent moyen publicitaire, tant pour les grandes que les petites ou moyennes entreprises, ne disposant pas tou- jours du budget nécessaire pour mettre en place de grandes campagnes de communication.Un produit promotionnel bien choisi renforce l'image de l'entreprise auprès de son public cible de manière qualitative et durable. Ce dernier le conserve et se souvient de la société à chaque utilisation du produit. Par ailleurs, un tel cadeau peut peser dans la balance lors d’un achat plus important: 70% des décisions d'achat étant prises sur le point de vente même... Des enquêtes belges et internationales démontrent à chaque fois la force des articles promotionnels comme moyens de communication. En tant que président de la BAPP, je vous souhaite une agré- able et enrichissante visite de notre salon. Axel Debruyne American Tourister 209 Van Langenhovestraat 11-15 9300 Aalst – BE Foamworld 201 Faweux 790 4654 Charneux – BE Kelnet 232 Parc d’activités de Wesserling rue des Fabriques 4 68470 Fellering – FR Koziol 260 Leuvensesteenweg 475 3070 Kortenberg – BE Mentos 251 De Reulver 71 7544 RT Enschede – NL Peekay 205 Bedrijvenpark Twente 7602 KG Almelo – NL I nternational M anufacturer S howroom 18 & 19 maart 2015 Tour & Taxis Brussel B eursvermeldingen van exposanten /C ommunications des exposants Pantone 7543C 1805C CMYK C 36M 29Y26K 0 RGB R 170G 171B 175 R 178G 43B 50 7418C R 198G 87B 80 C 21M 100Y100K 14 C 16M 83Y76K 5 BlackC C 0M 0Y0K 100 R 55G52B 53 Pantone 7543C 1805C CMYK C36M 29Y26K 0 RGB R 170G 171B 175 R 178G 43B 50 7418C R 198G 87B80 C 21M 100Y100K 14 C 16M 83Y76K 5 BlackC C 0M0Y0K100 R 55G52B 53 By

RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5