PromZ.be 01-2015

46 promobiss 1/2015 Feestdagen en Valentijn > Op folder Kruidvat Merkproducten waren de afgelopen maanden bij Kruidvat zeer actief met promotionele producten die dan ook in de folder extra onder de aandacht kwamen > Sinterklaas: een Studio 100 CD met Sinterklaasliedjes bij twee Unilever- verzorgingsproducten > in de Kersttijd: een sporttas gevuld met Nivea Men-producten, een gevulde beautycase van Nivea en een geschenkset met toilettas bij Dove for Men en bij Puma Green > in de Valentijnsperiode: een Valentijdspakket (DVD, massage- olie, massage-gadget) bij drie producten van de L’Oréal-groep en een Valentijnsgeschenkset bij Dove for Men. > en verder: een Kruidvat-wedstrijd met een Babboe-bakfiets als hoofdprijs, een Top Gear-magazine bij Gillette-scheerapparaat en -mesjes, een Curverbox bij 8 vier- packs billendoekjes van Zwitsal, een washandje bij twee Zwitsal- producten, een anti-lekbeker bij twee verpakkingen Nutrilon (Nutricia), een tas-in-tas organiser bij twee L’Oréal- producten, een horloge bij 2 Vanish- producten (waarvan het tweede ook nog voor de halve prijs was). > De supermarkten Colruyt gaf bij twee verpakkingen broodbeleg, boter of margarine van het eigen merk Boni Select een broodplankje. Bij Carrefour waren er een pizza- cutter bij vier diepvriespizza’s Ristorante van Dr. Oetker, een model van een Coca-Cola kerst-truck bij twee 8-packs van anderhalve liter Coca-Cola en een brooddoos bij een voordeelverpakking Petit Filous- koekjes. Bij Delhaize stond er in de kersttijd een geschenktas met drie Mackays marmelade-bokalen in de aanbieding. En natuurlijk waren er bij de verschillende biermerken geschenkverpakkingen met gratis glazen. > Ook nog: Bij Blokker waren er 50 Tom Boonen- wedstrijdshirts te winnen in het kader van een actie van Princes-trolley’s. Hubo gaf Disney-kerstballen weg, één per aankoopschijf van 25 euro. Verder was er bij Hubo ook een gratis fleece bij 40 vierkante meter Knauf Easy Isolatie. Slagerijketen Renmans schonk aan de klanten een pyrex-schotel per aankoopschijf van 25 euro. > Point of sales In de etalage: een handdoek/ wikkeldoek bij Nutricia (apo- theek), een horloge bij aankoop van meer dan 119 euro bij CKS. Op display: zes servetringen bij drie McCain-producten naar keuze, een speeltje voor katten bij Whiskas Bij de Inno-kassa: een flyer voor een gratis trolley bij meer dan 119 euro aan Desigual producten On-product: een gepersonaliseerde lepel bij Kellog’s-ontbijtgranen, een coockiebox bij Lulu (van Lu) en een make-up-tasje bij Marie- Claire > In de media Op de radio: commercials voor acties rond de première van de Maya de Bij-animatiefilm van Het Nieuwsblad en Dag Allemaal. Het Nieuwsblad bood bij de krant twee Maya-knuffels aan voor 9,99 euro in plaats van 30 euro (retailwaarde). Dag Allemaal had zes speciale Maya-glazen die voor 1 euro per stuk bij het blad verkocht werden. Outdoor: een poster voor keukentextiel van tv-kok Jeroen Meus (mits bijbetaling) bij Dag Allemaal. In de mailing: ledenwerving van UNIZO met voor de nieuwe leden een USB-stick en een powerbank als geschenk In het huis-aan-huisblad: een advertentie voor Shopping1 in Genk met een bon voor een gratis luxe shopping-tas. Promo Watch MET DE EINDEJAARSFEESTEN EN VALENTIJNSDAG WAREN ER VEEL PROMOTIONELE PRODUCTEN IN DE GESCHENKENSFEER TE VINDEN. PROMO-BISS KEEK WEER WIE WAT GAF. O ok promo ' s gezien ? M ail het ons op ad . vanpoppel @ promobiss . be

RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5