PromZ.be 03-2015

46 promobiss 3/2015 Een zomer vol product media > Op folder Opvallend was het grote aantal acties met product media in de folder van Delhaize. Andere maanden werden die acties via Delhaize-folders minder onder de aandacht gebracht. Ook bij Carrefour was er een groot aantal acties. > Delhaize : een ijsemmer bij Hoegaarden-bier, een brooddoos bij Planta, tickets voor Walibi en Bellewaerde, een beertje bij twee pakken Robijn, een barbecue-accessoire naar keuze (houtskool, kaasmes, slabestek of bbq-tang) bij AB-Inbev-merken Jupiler en Leffe, een toiletzak bij twee Scholl-producten, een verzamelglas bij een multipack Coca-Cola, een zonnebril bij Lays of Pepsi- producten, een ‘cooler bin’ bij twee multipacks Carlsberg, een ‘ice bucket’ bij twee verpakkingen Jupiler en Delhaize verzamelkaarten (‘creëer je eigen dierenpark’). > Carrefour : een placemat bij drie pakken Belgische groeten en fruit, festival T-shirt bij twee verpakkingen Jupiler, ook de Jupiler ice-bucket, zes glazen bij drie multipacks Bru en Spa, een vrachtwagen met 12 ijsjes voor 14,80 euro bij IJsboerke ter gelegenheid van de 80-ste verjaardag, een waterpistool bij drie Ola-ijsverpakkingen, een Curver-doos bij drie deelnemende producten, een horloge bij drie verpakkingen M&M’s, twee mokken bij vier pakken DE-koffie (grumpinitis-actie), een luiertas bij aankoop van tenminste 80 euro aan baby- uitzet en -kleding, een Curverdoos bij Zwitsal-billendoekjes, een badcape bij minstens 30 euro aan Olvarit-producten en Carrefour voetbalverzamelkaarten. > Colruyt : een T-shirt bij twee bakken Jupiler, twee mokken bij vier pakken DE-koffie (grumpinitis-actie). > Kruidvat : een Disney Pixar film bij twee Nivea- of Hansaplastproducten, een bowlingtas bij Zwitsal (drie plus één-actie met kans op de tas via de kassacode), een shoppertas bij twee actie-producten van verschillende merken, een strandset bij Nivea, een reistasje bij L’Oréal, een armband bij twee-plus-één Fa-producten, een handdoekenset bij twee P&G-producten. En veel vaderdagacties: sokken en een toilettas bij Nivea, een sporthanddoek of toiletzak of bal bij Dove Men, een boxershort bij Axe. > Planet Parfum : een ‘on-the-go’-beker bij Hugo Boss, toiletzak of -etui bij Lanvin, L’Eau d’Issey Homme en Sisley, drie paar veters bij Givenchy Gentleman Only, een zomertas bij Roger & Gallet. > Slagerij Renmans : drie vorken en drie messen bij elke schijf van 25 euro > Brico : een gereedschapskoffer voor de eerste 50 klanten die minstens voor 50 euro aankopen > Lidl : wedstrijd met als hoofdprijs tien Jupiler bbq-vaten > Blokker : Minions magneetje bij minimaal 9,99 euro minimaal aan Minions- artikelen > Op het punt van verkoop Op het punt van verkoop noteerden we de volgende product media: een Jupiler multisjaal, een flyer van Lutti voor een wedstrijd waarmee een rugzakje en brooddoos te winnen viel, Tupperware producten bij Total, een Tupperware lunchbox bij minstens120 euro besteed bij Jack Wolfskin, een strandset bij Mustela, een watergun en zonnebril bij Lipton Icetea, een zonnebril bij Jupiler, een toeter bij Nalu, een ijsemmer bij Hoegaarden-bier, BBQ-accessoires bij Jupiler, Meneertje Sterk-stickers bij Evian en een tasje bij Delacre Studentenkoek. Promo Watch IN DE PERIODE JUNI-AUGUSTUS WAREN ER VEEL ACTIES MET PRODUCT MEDIA DANKZIJ VADERDAG EN DE AANKOMENDE ZOMER. ZOWEL IN DE WINKEL ALS OP FOLDER O ok promo ' s gezien ? M ail het ons op ad . vanpoppel @ promobiss . be > Media Om abonnementen te werven maken uitgevers ook gebruik van cadeaus: een iPad Mini3 bij Trends, een sporthanddoeken­ set bij Body Talk, sfeervolle tuinverlichting bij Nest en een Samsung Galaxy-smartphone of een iPad 2 bij Het Laatste Nieuws.

RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5