PromZ.be 04-2015

12 promobiss 4/2015 de internationale IPPAG-groep ontwikkelden we een zeer strenge controle van de 'supply chain'.” De nomimatie is iets om trots op te zijn. “Het is een erkenning van de kwa- liteit van ons werk in onze sector en is erg belangrijk en motiverend voor onze teams,” aldus Fontaine. www.mcs-group.com M ondial G ifts Mondial Gifts is al in 1979 opgericht in Dil- beek. Sinds 2003 is de firma gevestigd in Lebbeke. Voor Mondial Gifts zijn de sterke punten: “Onze ervaren medewerkers, totaal gemotiveerd om uw boodschap om te toveren in een succesvolle product media actie met als enig doel more sympathy and best recall voor het merk, één con- tactpersoon voor een actie in meerdere landen en brand protection. We zorgen ervoor dat de promoties strikt beant- woorden aan alle wettelijke regels en 100 % veilig zijn voor de doelgroep.” Ook is er monitoring van de productie in het Verre Oosten. “Voor het hele team is het een echte opsteker te weten dat niet alleen onze klanten onze inzet appreciëren, maar ook een eminente jury van ervaren collega’s en leveranciers,” aldus Mondial Gifts in een reactie. “Vooral voor onze collega’s achter de schermen zoals facturatie, inkoop, verzending, logistiek en de spe- cialisten van MVO komt deze pluim op hun hoed aan als een aangename verrassing.” www.mondialgifts.be P asco G ifts Pasco Gifts uit Aalst wordt geleid door Ronny De Smedt en Bart Boterbergh. In 2003 startten zij het bedrijf. Ze werden actief in de sector door “....de aantrekkingskracht van promotionele producten enerzijds en creatieve vakidiotie anderzijds.” Gevraagd naar de sterke punten van het bedrijf antwoorden ze: “Talent wins games, but teamwork and intelligence wins championships: ‘Work hard, Play hard’.” De nominatie voor de Award noemen ze “...een erkenning voor onze mensen die alle dagen hun best doen. En daar zijn we ongelofelijk fier op.” www.pascogifts.com P ronel Pronel ging van start in 1986. De oprichters, Nelly en Jan Van Praet onderwezen op dat moment al meer dan 10 jaar bedrijfsleer aan toekomstigemiddenstanders. Langzamer- hand groeide het idee om een eigen zaak te starten, bij voorkeur iets dat verband hield met marketing en waarbij er ruimte was voor originaliteit. Het werd een (familie-) P roduct M edia A dvisor of the Y ear 2015 bedrijf in relatiegeschenken, voorloper van de huidige ‘pro- duct media’. Als sterke punten noemt het Pronel-team dat het bedrijf een betrouwbare partner is, dat het met acht medewerkers de voordelen van een grote organisatie met die van een kleinere onderneming combineert, dat er voor de klanten één aanspreekpunt is en dat het zich onderscheidt door creativiteit. Het team laat weten vereerd te zijn met de nominatie: “We zien deze nominatie als een mooie beloning en erkenning voor de inzet om ondertussen bijna 30 jaar lang klanttevredenheid centraal te stellen.” www.pronel.be R ivanco In 1979 richten Hugo Riket en Dominique Van den Eyn- den Rivanco op als klein 1 mans-(lees vrouw)bedrijfje. De naam verwijst naar de starters: RIket- VAN den Eynden en COmpany). Mevrouw Riket leidt het bedrijf. Inmiddels vervult zoon Gregory, die sinds 1997 in Rivanco actief is, de rol van algemeen directeur en is het personeelsbestand tot 30 medewerkers uitgegroeid. Sterke punten van Rivanco zijn ‘alles onder één dak’ (onder meer een eigen druk- kerij en een grote showroom) en centrale ligging in het Industriepark van Mechelen Noord langs de autosnelweg E19. Het Rivanco-team is “....uiteraard geflatteerd met de nominatie en ziet dit als een beloning voor de jarenlange gezamenlijke inzet op klanttevredenheid.” www.rivanco.be S amdam B elux WimD’haese startte vijfentwintig jaar geleden met de ver- koop van lederwaren en reiskoffers aan bedrijven (maat- werk in verkoopmappen en koffers met interieur voor productpresentaties). Hij veranderde vijf jaar later het geweer schouder en sloeg de richting van groothandel in. In 1995 zette hij Samdam Business Gifts op, dat inmiddels Samdam Belux NV is geworden. “Luisteren naar de klan- ten en innovatieve producten en oplossingen aanbieden plus specialisatie in het personaliseren en decoreren van producten,” zijn de sterke punten van Samdam. Zijn reactie op de nominatie: “Tevreden.” www.samdam.be S ky -O Bert Antonissen raakte vijftien jaar geleden gefascineerd en gepassioneerd door product media. “Ik kocht voor een hotel de promotionele artikelen aan voor de marketingac- tiviteiten en keek altijd uit naar afspraken met de verko-

RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5