PromZ.be 04-2015

13 promobiss 4/2015 Alle bedrijven weten wat ze doen en hoe, maar een succesvol bedrijf weet WAAROM ze doen wat ze doen. Van Bavel duikt dieper in het “waarom wij doen wat wij doen” en bepaalt zijn ‘noble purpose’. In een workshop o.l.v. een bedrijfscoach werd met het team van Van Bavel in groepjes gewerkt aan het vinden van 1 motto. Het creatieve denkwerk ging voornamelijk over het verschuiven van WAT we als bedrijf doen en HOE naar het WAAROM. Waar geloven we samen in, wat willen we meegeven, wat is ons hoogste doel? Het doel is om zaken te doen met mensen die geloven wat jij gelooft … en niet alleen wat je verkoopt. (S.Sinek) Met het accent op de toegevoegde waarde die Van Bavel de laatste jaren opbouwt met o.a. een focus op Full lment Programs en projecten in Augmented Reality, koos het team voor het volgende motto: ‘We elevate giving to an art in order to increase Joy, Happiness and belonging!’ Het ‘Joyful’ Van Bavel Team VAN BAVEL start zijn ‘NOBLE PURPOSE’

RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5