PromZ.be 04-2015
40 promobiss 4/2015 ‘T extielboer ’ J ean H ermans Bedrijven willen uitstraling via kleding Jean Hermans - de man in ons land achter textielmerken als James Harvest, Printer, Projob Swedish Workwear en DAD - gaat vanaf 1 januari 2016 andere horizonten opzoeken. Hij heeft dan bijna dertig jaar in de business van promotioneel textiel achter de rug. Met Promo- Biss blikt hij terug. Op 1 januari aanstaande draait Jean Hermans de wereld van promotioneel en corporate textiel de rug toe. Hij is afgelopen zomer vijftig jaar geworden en, zegt hij, “....ik heb me altijd voorgenomen op mijn vijftigste de zon te volgen.” Jean Hermans is nu nog even managing director van het bedrijf dat in ons land en in Europa instaat voor de ontwik- keling en verkoop van merken als James Harvest, Printer en DAD. Merken die promotioneel textiel, imago-textiel en werkkledij op de markt brengen. Niet zomaar een T-shirt of polo, maar kwaliteitsproducten van merken die enkel in J ean H ermans : ‘M aatschappelijk V erantwoord O ndernemen wordt steeds belangrijker ’
RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5