PromZ.be 04-2015

58 promobiss 4/2015 Terug naar school-promo’s > Op folder > Carrefour: Jupiler : diverse acties zoals een vleessnijplank bij twee verpak- kingen, een snijplankje bij twee verpakkingen, een Rode Duivels-muts bij twee of drie verpakkingen (deze acties stonden ook bij andere retailers op de folder); Royco : een soepbeker bij drie producten; Bru : drie wijnglazen bij twee six- packs (van 1,25 liter); Liebig : een vouwbox bij vijf producten; Jaqmotte : koffie- kopje bij twee producten; HP : bij een Notebook een Star Wars USB-sleutel > Delhaize: EntreMont raclette-kaas: een gratis raclette-set (voor één persoon); Becel : een fietslamp bij drie producten; Royco : kans op het winnen van een Fatboy poef in de winkel > Dreamland: een koekjesdoos bij aankoop van een brooddoos; Colruyt : het boekje ‘Verrassend uit de diepvries’ bij drie Boni -diepvries­ producten (eigen merk) > Kruidvat: L’Oréal : een reishaardroger bij twee producten; Unilever : gratis tweede ticket bij eerste ticket Bobbejaanland bij aankoop van twee producten; Senseo : een draagtas bij een voordeelpak Senseo-pads; Garnier/Maybelline : een kookschort bij drie verschillende producten; Nivea/Hansaplast : een schoolkit Inside Out (Disney Pixar) bij twee producten en een kaars bij twee- plus-één Nivea-producten; Dove : een sjaal; Aquafresh : een fietslampje bij een 5-pack; Zwitsal : een CD Woezel & Pip bij drie producten > Renmans: Een set stapelbare vershouddozen per aankoopschijf van 25 euro > Wibra: Een kookboekje bij aankoop van 10 euro aan kook-/bakartikelen > Lidl: Een Maya brooddoos gratis voor 10 spaarstickers van Maya > Blokker: een filmticket bij twee producten naar keuze; P&G : Tontarelli opvouwbare krat bij drie producten > In de autosector Ook in de autosector waren er promotionele geschenken: bij Peugeot een mok bij een bezoek aan de opendeurdag en een fluo-hesje voor kinderen bij service- producten en bij Renault een selfie-stick bij de opendeurdag. > Media De media werven ook met product media voor de losse verkoop en voor abonnementen: bij het Het Laatste Nieuws een terug naar school-fiets bij een jaarabonnement (met bijbetaling) en bij een andere actie een tablet of smartphone van Apple of Samsung; bij Bodytalk een set handdoeken bij een abonnement; bij Plus Magazine : een espressomachine bij een abonnement; bij Flair : love balls (i.s.m. Pabo) bij een los nummer. > In de keukensector DSM Keukens geeft een Apple Watch bij aankoop van een keuken. Keukens De Abij geeft een Boretti BBQ of een iPad 2 bij aankoop van een keuken. > In de winkel/pos Niet op de folder, wel op het punt van verkoop: een keukenhanddoek bij Q8, een bakvorm voor brownies bij Solo, een opbergdoos voor billendoekjes bij Zwistal, Minion-stickers bij Bel-kazen, een placemat bij Belgische groenten of fruit, een giftbag bij aankoop van meer dan 100 euro bij Superdry en een kom bij Kellog’s cornflakes (on pack). En dan waren er natuurlijk de nodige glazen bij bieren. > In de media Giks : een 5-in-1 fluostift bij aankoop van kinderkleding (in een bonnenboekje als insert); Nutella : een gepersonaliseerde mok (via posters en online); 3 Suisses : zes magnetische kadertjes bij een bestelling (in een mailing); Basic Fit : sporttas bij een abonnement (tv-spot en hah-folder) Promo Watch ‘TERUG NAAR SCHOOL’ STOND DE AFGELOPEN MAANDEN HOOG OP DE HITLIJST IN PRODUCT MEDIA- LAND. PROMO-BISS KEEK IN DE WINKELS, IN DE FOLDERS EN OP HET NET. O ok promo ' s gezien ? M ail het ons op ad . vanpoppel @ promobiss . be

RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5