PromZ.be 01-2016

42 promobiss 1/2016 Kruidvat ‘product media kampioen’ > In de folders > Kruidvat is de kampioen als het om promotionele artikelen ‘op folder’ gaat en doorgaans zijn de Beiersdorf-merken Nivea en Hansaplast zeer actief in de samenwerking met de keten. Bij Kruidvat noteerde Promo- Biss: een geurkaars bij twee Nivea- of Hansaplast-producten, een face- brush bij twee Nivea-artikelen, een kaarsje in Nivea-blauw blikje in hartvorm bij twee haarverzorgingsproducten van het merk, champagne- glazen bij twee Unilever-producten, een ontbijtset bij twee verpakkingen Pampers Wipes, een bestekset bij drie ‘midpakken’ Pampers, een fotoboek bij een triopack Head & Shoulders, een mini stijltang bij L’Oréal haar- of huidverzorgingsproducten, een make-up brush set bij twee producten Maybelline, een wedstrijd bij Zwitsal met als prijs een bowlingtas en een shopping bag bij drie stuks Garnier Ultra Doux. > De leveranciers van drankenketen Prik & Tik bieden ook veel product media aan: zes onderzetters in kurk bij 2 x 4 flessen Tongerlo Christmas- bier, twee vikinghelmen bij een bak Barbar, ‘Happy Socks’ bij een fles ‘Boswandeling’, een Funky wintermuts bij veertig 20 cl-flesjes Flügel en een wedstrijd bij Fireman met als prijs een Jabra Solemate Max. Bovendien waren er de nodige glazen bij multi-pack aanbiedingen. > Bij Carrefour liep een spaaractie voor messen (met zegeltjes). Verder waren er daar een kopje bij drie producten van Douwe Egberts L’Or espresso en een T-shirt bij een Xbox One Halo-spel. > ICI Paris XL had een shopping bag bij Givenchy-producten en een avond- tasje bij minstens 29,95 euro aan Be Creative make-up producten op folder. > Bij Colruyt kreeg je een stripverhaal van Jommeke bij twee verpakkingen ‘t Boerinneke chocopasta. > Hubo gaf bij diverse aanbiedingen een mes en een multi-tang als cadeautje. > Bij Delhaize was er een koffieglas bij drie pakken L’Or espresso van DE. > AVEVE schonk een fleece bij 4 kilo Optima+ hondenvoeding. > Mobistar stelde op de folder een touchscreen handschoenen voor als je een Mobistarwinkel bezocht om na te gaan of je abonnement nog altijd bij je paste. > In de winkel > Carrefour Market had een spaaractie met zegeltjes lopen voor korting op Philips huishoudartikelen. > Delhaize liet de klanten ook zegeltjes sparen, maar dan voor messen. > Bij Match had Delacre een display in het kader van een sinterklaas-actie (een sinterklaasmasker bij een duopack Delacre speculoos). > Bij de magazines Roularta Media Group gebruikt de eigen magazines om jaarabonnementen voor andere Roularta-titels aan te bieden mét een cadeau zoals een vier- delige bagageset bij Plus Magazine en een Rodania-horloge bij Fiscoloog. > In de mailing > 3Suisses stelde een set met zes ‘decoratieve kerstballen’ in het vooruitzicht bij een bestelling. > JM Bruneau beloonde een bestelling met een elektrische waterkoker. > Online Ook online waren er promotionele aanbiedingen. Wie in de Duvel-webshop iets kocht, kreeg ook een Duvel-toolkit. Kledingmerk Odd Molly gaf in het kader van het eerste ‘Odd Project’ een limited edition T-shirt bij een aankoopbedrag van minstens 140 euro. Promo Watch PROMO-BISS KEEK IN NOVEMBER, DECEMBER EN JANUARI WAT ER AAN PROMOTIONELE ARTIKELEN ‘IN DE AANBIEDING’ WAS. VOORAL KRUIDVAT ONTPOPTE ZICH ALS DE PRODUCT MEDIA KAMPIOEN. o ok promo ' s gEziEn ? m ail hET ons op ad . VanpoppEl @ promobiss . bE

RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5