PromZ.be 02-2016

50 promobiss 2/2016 Product media blijven omzetbooster > Point of sale Gespot in de supermarkt: een voetbalgadget bij twee six-packs Jupiler, een ovenwant bij twee McCain-producten, een setje koelkastmagneten bij een Tefal pannekoekenpan, StarWars-glazen (bij Total à 1,99 per stuk...). In maart liep in Galeria Inno de ‘ladies fashion week’. Diverse merken waren in de winkel actief oals Melvin (een paraplu bij minimun 70 euro), Caroll (een ver- rassing bij aankoop van één of meerdere producten), Betty Barclay (een kleer- hanger bij minstens 95 euro), Gaastra (een toilettas bij een minimale besteding van 149,95 euro) en Bianco (een selfiestick bij minimum 120 euro). > Op folder > Carrefour (Hyper en Market) : een wedstrijd van Lotus met kans op een gepersonaliseerd T-shirt van Eden Hazards, een supporterssjaal bij Fa Men, een Rode Duivelsvlag bij Jupiler, drie glazen bij twee pakken Bru en een tas- houder bij een etui met 5 DIM-slips. > Kruidvat : een groot I Love Mama-blik gevuld met Nivea-producten, een pashmina sjaal bij een Dove-geschenkset, een spelletjesboek van Studio 100 bij meerdere Unilever-producten, een gezelschapsspel bij twee Nivea- of Hansaplast-producten, een SOS-Piet-kookboek bij twee Benckiser-producten, een Jommeke-stripverhaal bij drie Garnier haarverzorgingsproducten, een ‘diploma’ bij twee Theramed-producten en een Woezel & Pip-doeboek bij twee Zwitsal-producten. > Delhaize : een UEFA-glas bij een sixpack Lipton Icetea, een Rode Duivels- cape bij een multiverpakking Jupiler, een drinkbeker (mug) bij drie pakken Oreo en de Joyvalle-kampactie. > Hubo : een gevulde Hubo shoppingbag ter waarde van 149,50 euro voor 14,95 euro (en twee kortingsbonnen met samen een waarde van 15 euro) en een gevulde Movingbox ter waarde van 149,50 euro voor 34,95 euro (en ook hier twee kortingsbonnen, samen goed voor 15 euro). > DSM Keukens gaf een KitchenAid-keukenrobot bij aankoop van een DSM- keuken. > Colruyt : een plooibox bij meer dan 25 euro aan Boni-producten (een eigen merk van Colruyt) en een theeglas bij Lipton Thee. > Blokker : een krat bij aankoop van drie actieproducten en een wasknijpertas met wasknijpers bij een Brabantia-droogrek. > In mailings > een uitnodiging voor een bezoek aan een pop-up Renault -shop met als lok- ker een Alpine-sleutelhanger bij besteding van 50 euro > een wedstrijd bij Renault waarmee 300 virtual reality headsets te winnen waren > twee uitnodigingen voor de vakbeurs PromGifts , een met een brillen/scherm poetsdoekje en één met een sleutelhanger > notitieboekje als welkomstgeschenk met bijpassende balpen bij Rajapack > Bij Trends/Knack Roularta doet veel acties bij bestaande abonnees om hen nog andere tijdschriften te laten kopen met als premium een – een Rode Duivels-kaartspel – een mandje met zeven gastendoekjes – een dekbedovertrekset > en dan nog > een waszak van Proximus na afloop voor elke deelnemer aan de Flanders Classics Proximus Cycling Challenge in Leuven > een affiche voor gratis afwas (bij een aankoop van een kopje Punto speciaal-koffie mag je het kopje meenemen) > en Kelllog’s hernam de voorjaarsactie voor een geper- sonaliseerde lepel (voor drie aan- koopbewijzen). Promo Watch DE AFGELOPEN DRIE MAANDEN KENDEN WEER EEN GROOT AANTAL ACTIES MET PRODUCT MEDIA. IN DE MEESTE GEVALLEN WORDT EEN ITEM GEGEVEN ALS INCENTIVE VOOR EXTRA AANKOPEN, ZOWEL ‘OP FOLDER’ ALS OP HET PUNT VAN VERKOOP O ok promo ' s gezien ? M ail het ons op ad . vanpoppel @ promobiss . be

RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5