PromZ.be 02-2016
9 promobiss 2/2016 Alle bedrijven weten wat ze doen en hoe, maar een succesvol bedrijf weet WAAROM ze doen wat ze doen. Van Bavel duikt dieper in het “waarom wij doen wat wij doen” en bepaalt zijn ‘noble purpose’. In een workshop o.l.v. een bedrijfscoach werd met het team van Van Bavel in groepjes gewerkt aan het vinden van 1 motto. Het creatieve denkwerk ging voornamelijk over het verschuiven van WAT we als bedrijf doen en HOE naar het WAAROM. Waar geloven we samen in, wat willen we meegeven, wat is ons hoogste doel? Het doel is om zaken te doen met mensen die geloven wat jij gelooft … en niet alleen wat je verkoopt. (S.Sinek) Met het accent op de toegevoegde waarde die Van Bavel de laatste jaren opbouwt met o.a. een focus op Full lment Programs en projecten in Augmented Reality, koos het team voor het volgende motto: ‘We elevate giving to an art in order to increase Joy, Happiness and belonging!’ Het ‘Joyful’ Van Bavel Team VAN BAVEL start zijn ‘NOBLE PURPOSE’ Alle bedrijven wet n wat ze doen en hoe, ma r e n suc esvol bedrijf we t WA ROM ze doen wat ze doen. Van Bavel duikt dieper in het “wa rom wij doen wat wij doen” en bepa lt zijn ‘noble purpose’. In e n workshop o.l.v e n bedrijfscoach werd met het eam van Van Bavel in groepjes gewerkt a n het vinden van 1 motto. Het creatieve denkwerk ging vo rnamelijk over het verschuiven van WAT we als bedrijf doen en HOE na r het WA ROM. Wa r geloven we samen in, wat willen we me geven, wat is ons ho gste doel? Het doel is om zaken te doen met mensen die geloven wat jij gelo ft … en iet alle n wat je verko pt. (S. inek) Met het ac ent op de toegevoegde wa rde die Van Bavel de la ts e jaren opbouwt met o.a e n focus op Full ment Programs en projecten in Augmented Reality, ko s het eam vo r het volgende motto: ‘We elevate giving to an art in order to increase Joy, Hap ines and belonging!’ Het ‘Joyful’ Van Bavel Tea VAN BAVEL start zijn ‘NOBLE PURPOSE’
RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5