PromZ.be 04-2016

11 promobiss 4/2016 GENERALISTEN A rteel In 1976 startte Arteel als familiebedrijf in de universiteits- stad Leuven met der verkoop van gegraveerde artikelen, schrijfpennen en sporttrofeeën. In 1992 namen Nathalie en Yves Arteel de business over. Zij zagen mogelijkhe- den om de activiteiten van de winkel uit te breiden naar business-gifts, waarvoor in 1996 een aparte locatie werd opgezet in Herent. Inmiddels is het bedrijf geëvolueerd naar een full-ser- vice aanbieder van loyalty- en waarderingsprogramma’s en business gifts in een marketing- en communicatie- omgeving. www.arteel.eu G emaco Gemaco - winnaar van de eerste Product Media Advi- sor of the Year-Award - toont zich zeer tevreden met de nominatie voor de editie 2016. “Na onze finaleplaats bij de ‘Onderneming van het Jaar’ hebben we de ambitie om in dit concours onze gouden medaille van 2015 te verlengen,” aldus Koen Heyvaert, managing director van Gemaco. Het bedrijf startte in 1995 en ging in 2005 internationaal. Gemaco heeft vandaag zo’n 300 medewerkers onder wie 25 in de vestiging in Hong Kong. Sterke punten: ... Alle door Gemaco ontwikkelde produc- ten voldoen aan de hoogste internationale compliance voorschriften, een zeer sterke logistieke keten en creati- viteit (80% van de promoproducten ontwikkelt het design team zelf). www.gemaco.be H iep H iep K ado HiepHiepKado is een van origine Nederlands bedrijf. Het werd in 2007 opgericht in ‘s Hertogenbosch. Begin 2015 opende men de Belgische vestiging in Hasselt. HiepHiep- Kado mikt ook sterk op het internet. In Nederland werd het bedrijf genomineerd voor ‘Best online performance award 2016’ door het vakblad PromZ, het zusterblad van Promo-Biss. www.hiephiepkado.be LX C oncept Jurgen Luycks noemt de nominatie van LX Concept ‘top’ en zegt dat het deugt doet dat mensen van het vak “... de dynamiek en creativiteit van LX weten te waarderen.” De nominatie is ook een verdienste van de klanten, stelt hij. “Zij geven ons de mogelijkheid ommet creatieve voorstel- len te komen… en blijkbaar werkt dat. Goed is vandaag niet meer goed genoeg, enkel het streven naar perfectie en top service bieden is nog voldoende.” Sterke punten van LX Concept zijn volgens Luyckx “goed luisteren naar de klant”, “een totale interactie van merk, product, klant, doelgroep, doelstelling en return” en “het verschil maken door toffe ideeën te realiseren.” LX Con- cept startte in 2004 en heeft momenteel 6 medewerkers. www.LXconcept.com M agnus B usiness G ifts Ann Magnus die sinds 2012 Magnus Business Gifts leidt noemt de nominatie (voor het tweede achtereenvolgende jaar) fantastisch. “Ik ben fier op mijn team dat er dage- lijks voor zorgt dat onze klanten tevreden zijn,” aldus Ann Magnus. Het bedrijf is gestart in 1967 en heeft zich sinds 1987 gespecialiseerd in product media. Het heeft op dit moment vijf medewerkers. Sterke punten: “Service minded, Maatschappelijk Verant- woord Ondernemen, een woord is een woord, giftbaskets, eindejaarsgeschenken en loyaliteitsprogramma’s.” www.magnusgifts.be MCS-K ick & R ush Voor MCS-Kick & Rush is de tweede nominatie op rij een “....bewijs van erkenning door onze sector.” MCS-Kick & Rush viert dit jaar het twintigjarig bestaan. Toen het bedrijf in 1996 opgericht werd, waren er twee personeelsleden. Nu is dat aantal gegroeid naar bijna dertig. Sterke punten: de inzet op Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen, kennis over de regels en verplichtingen rond de invoer van producten uit het Verre Oosten en het feit dat men ISO gecertifieerd is (ISO 14001 en ISO 9001). www.mcs-group.com M ondial G ifts Voor Mondial Gifts is de nominatie evenals vorig jaar een opsteker voor het team, niet alleen voor de teamleden die het directe klantencontact onderhouden, maar ook voor degenen die achter de schermen actief zijn in onder meer facturatie, inkoop, verzending, logistiek en MVO. Sterke punten voor Mondial Gifts (dat in 1979 de activitei- ten in product media startte) zijn onder andere ervaring en opvolging, zowel op wettelijk vlak als op het vlak van Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen. www.mondialgifts.be P asco G ifts “Het doet ons plezier dat we voor het tweede opeenvol- gende jaar genomineerd zijn door de vakjury. Het is een bevestiging dat we goed bezig zijn,” aldus Ronny De Smedt die sinds 2003 samen met Bart Boterbergh Pasco Gifts in Aalst leidt. Momenteel telt Pasco Gifts zevenmedewerkers. Sterke punten van het bedrijf zijn volgens De Smedt het actief meedenkenmet klanten en een drang naar perfectie. P roduct M edia A dvisor of the Y ear 2016

RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5