PromZ.be 04-2016

14 promobiss 4/2016 natie bevestigt dat we de goede weg zijn in geslagen,” heet het. Alfa Shirt werd in 1993 opgericht door Benoit Clarysse. Het bedrijf telt vijftien medewerkers. Voor volgend jaar verwacht men een groei van het personeelsbestand naar twintig medewerkers. www.alfashirt.com B elgo S weet BelgoSweet is gespecialiseerd in gepersonaliseerde cho- colade en snoep en wil daarin zoals algemeen directeur Guy Desseaux zegt “...de beste zijn. Alles draait om vak- kennis en betrouwbaarheid. BelgoSweet is relatief jong - het bedrijf is gestart in 2009 - maar Desseaux is al veel langer in die specialistische tak van product media actief. Het management heeft meer dan veertig jaar ervaring “uitsluitend in chocolade en snoep.” BelgoSweet heeft momenteel zes medewerkers. www.belgosweet.be B izniz P oint “Het is ons een eer geselecteerd te zijn als één van de genomineerden. En het is ook een verrassing voor ons om als klein familiebedrijf tussen ‘the big guys’ te staan,” aldus Dirk Declercq, algemeen directeur Bizniz Point in Leuven.“We vinden het super dat een klein bedrijf zoals het onze wordt opgemerkt door onze sector en dat dit in het daglicht gezet wordt.” Biznizpoint is in 1994 gestart als T-Art en is sinds 2010 actief onder de naam Biznizpoint. Men heeft vier vaste medewerkers. Bizniz Point staat vooral sterk op het vlak van promotioneel textiel. www.biznizpoint.be C artamundi Bij Cartamundi toont Elfie Knapen, VP promotional ser- vices, zich verheugd met de nominatie. “De nominatie bevestigt dat kaarten nog steeds een belangrijke categorie zijn in de gift-branche. En het is een groeiende categorie, er worden tegenwoordig meer en meer spellen gespeeld.” Cartamundi is in 1970 opgericht in Turnhout en stelt wereldwijd meer dan 2.000 mensen tewerk. Sterke punten: customer intimacy (met eigen fabrieken en sales offices in de hele wereld) en innovatie (onder andere 100% gepersonaliseerde spellen dankzij digitale technieken). www.cartamundi.com Q uatrième D imension Voor François Bersez, beheerder bij Quatrième Dimension, doet het plezier genomineerd te zijn door ‘het vak’ als specialist in de sector van de Product Media. “Het is een mooie erkenning van het gedane werk. We zijn inderdaad een specialist in het bedrukken en borduren van textiel,” stelt hij. Quatrième Dimension is gestart in 1998 in Namen en heeft momenteel een equipe van veertig personen. Dit jaar werd het ook verkozen tot KMO van het Jaar in Wallonië. www.4dimension.be M aak uw keuze U heeft een stem in het kapittel. Surf naar www.award.promobiss.be en stem daar voor de product media advisor van uw keuze. De publieksstem heeft in de uiteindelijke jury- beraadslaging het gewicht van twee stemmen. P roduct M edia A dvisor of the Y ear 2016

RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5