PromZ.be 04-2017

11 promobiss 4/2017 PRODUCT MEDIA ADVISOR OF THE YEAR G emaco Een vaste waarde in de Belgi- sche en internationale product media-sector en winnaar van de eerste ‘Product Media Advisor of the Year-Award’. De basis voor de huidige Gemaco-groep werd gelegd in 1995 en inmiddels telt de groep wereldwijd 310 mede- werkers. De globale aanwezig- heid is volgens Koen Heyvaert, managing director Gemaco België, één van de sterke punten van het bedrijf. “Met regi- onale kantoren in Europa, Amerika en Azië enerzijds en nauwe contactenmet Rusland en Indië anderzijds weten we ‘global’ steeds te combineren met ‘local’.” Verder wijst hij op creativiteit, hoge MVO- en compliance standaarden en een efficiënte aanpak. “Bij Gemaco geloven we in de kracht van product media en zoeken we steeds naar de juiste creatieve match tussen onze promotionele diensten en de briefing en strategie van onze klanten,” aldus Heyvaert. www.gemacoglobal.com MCS K ick & R ush Thibaut Fontaine, le CEO deMCS Kick & Rush, communique que l’entreprise est “… très fière de sa nomination. Cela s’avère être une belle preuve de recon- naissance de la part de notre industrie et est également une grande source de motivation pour tous. » Kick & Rush a vu le jour en 1966 en tant qu’activité organisée par des étudiants. A l’heure actuelle, MCS Kick &Rush emploie 31 personnes. MCS Kick & Rush possède principalement d’excellentes compétences dans le domaine de l’entreprenariat socia- lement responsable, de l’expertise au niveau des normes relatives aux importations provenant d’Asie et des outils informatiques (« branded goodies store solution »). mcs.kickrush.com M ondial G ifts “Genomineerd  zijn bij de top 8-bedrijven van België waar zo’n 500 tot 600 bedrijven in actief zijn, is een zeer positief ver- haal. Ik ben vooral heel blij voor medewerkers dat hun dagelijkse inzet naar onze klanten terecht opgemerkt wordt door de jury,” aldus Dirk Van Lysebeth, ceo van Mondial Gifts, dat in 1979 startte. Er zijn 17 medewerkers. Zij vormen één van de sterke punten (“Zij zijn gepassio- neerd door product media en willen van elke opdracht iets super maken alsof het een actie voor ons zelf zou zijn”). De andere sterke punten van Mondial Gifts zijn kennis en ervaring (“Product media acties zijn complex omdat het artikelen zijn die onder een heleboel regelgevingen val- len”) en het lidmaatschap van het wereldwijde netwerk IGC International (“Als lid hebben we toegang tot nieuwe internationale trends en kunnen logistiek en inkoop tech- nisch beroep doen op de ondersteuning van 53 bedrijven in 6 werelddelen”). www.mondialgifts.be P asco G ifts Pasco Gifts behoorde vorig jaar ook tot de genomineerden. Managing director Ronny De Smedt is “...uiteraard fier” met de nieuwe nominatie. “Erken- ning door een vakjury doet altijd plezier… Het is een bevestiging van experts uit onze branche dat je goed bezig bent en dat je iets betekent in je vakgebied,” aldus De Smedt. Pasco Gifts bestaat sinds 2003 en heeft momenteel 8medewerkers. De sterke punten zijn volgens De Smedt “....de multichannel- aanpak waarbij het helpen van de klant centraal staat. En onze liefde en passie voor het vak. Of zoals Steve Jobs het zei: ‘The only way to do great work is to love what you do’.” www.pascogifts.com P roduct M edia A dvisor of the Y ear 2017 De Product Media Advisor of the Year-Award is een initiatief van Promo-Biss (het vakblad over promotionele producten en business gifts) in samenwerking met de BAPP - Belgian Association of Promotional Products. Met de prijs willen Promo-Biss en de BAPP de professionalisering van de sector aanmoedigen en vooral de advi- seurs belonen die zich onderscheiden door hun professionele aanpak in het kiezen van de juiste product media (promotionele producten en business gifts). Nieuw dit jaar is Product Media Advisor of the Year Challengers Award 2017. Naast de gevestigde waarden in de sector willen we met deze categorie nieuwe, innovatieve, jonge en dynamische bedrijven (de ‘Challengers’) belonen.

RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5