PromZ.be 04-2017

12 promobiss 4/2017 P ronel “Elke nominatie blijft een mooie beloning en erkenning voor de inzet om ondertussen meer dan 30 jaar lang klanttevredenheid centraal te stellen,” aldus Stijn Van Praet van Pronel, de win- naar van het goud van de Pro- duct Media Advisor of the Year 2016. Pronel startte in 1986. Inmiddels heeft de tweede generatie het management op zich genomen en werkt Pronel met negen mensen. Voor Van Praet zijn sterke punten van het familiebedrijf: een betrouwbare partner zijn, kwalitatief hoogstaande producten en een onvoor- waardelijke dienstverlening bieden, een financieel gezond bedrijf zijn, een uitstekende relatie met de toeleveranciers hebben, frequent bezoeken van beurzen in binnen- en buitenland en creativiteit. www.pronel.be R ivanco Rivanco kan bogen op een ervaring van meer dan 35 jaar in de sector van business gifts en promotionele produc- ten. Het bedrijf biedt een totaalservice en heeft een eigen grafische afdeling. “Doordat alles onder één dak is geeft ons dat tevens de mogelijkheid om zeer korte leverings- termijnen aan te bieden en dit zelfs voor grote volume,” heet het op de website van Rivanco. www.rivanco.be S midt -I mex Nog een vaste waarde in de Belgische én internationale wereld van promotionele arti- kelen: Smidt-Imex. “We vinden het super dat wij elk jaar geno- mineerd en aanbevolen worden door klanten, zonder daarvoor enige reclame te maken. Onze service en professionalisme zijn onze beste reclame,” is de reactie op de nominatie. Smidt- Imex ging van start in 1971 en heeft naast de - nieuwe - vestiging in Antwerpen ook vestigingen in Hong Kong en China. Het bedrijf stelt in totaal 47 personen te werk. Sterke punten zijn een internationale organisatie gericht op klantenmet een pan-Europese structuur, een effectieve controle over de volledige supply chain, een one-stop-shop- organisatie en een sterke kennis van kwaliteitsprocedures en normeringen. www.globalpromotionalgifts.com V an B avel E njoy G iving Van Bavel is nog zo’n bekende naam in de Belgisch wereld van product media. De familie Van Bavel is al 64 jaar actief in de sector. Het huidige Van Bavel Enjoy Giving startte in 2003 en telt momenteel 20medewerkers in België en 7 in het sourcing- bedrijf in Ningbo (China). “Integer, maatschappelijk ver- antwoord, doen wat we beloven, creatief,” zijn de sterke punten van het bedrijf. Algemeen directeur Michel Van Bavel zegt dat zijn bedrijf na twee keer zilver behaald te hebben bij de Product Media Advisor of the Year Award “... uiterst gemotiveerd is om dit jaar goud binnen te halen. Het is ons zeer duidelijk dat we op de goede weg zijn.” www.vanbavel.be PRODUCT MEDIA ADVISOR OF THE YEAR - CHALLENGERS A llchim Allchim Goed Gedrukt is al 25 jaar actief vooral in het bedrukken en personaliseren van promotiekleding. Het bedrijf wijst op de expertise met waterinkten waardoor de opdruk zachter aanvoelt en de impact op milieu en omge- ving laag is. Als surplus zijn de inkten oekotex 100-gecer- tificeerd. Sinds twee jaar is Goed Gedrukt officieel verdeler van het merk Neutral, een merk met gecertificeerde con- trole van klant tot eindproduct. Daarnaast biedt Allchim ook promotionele artikelen en business gifts. goedgedrukt.be A mahé Maxime Goldschmidt d’Amahé se dit très honoré d’être nomi- né. « En effet, cela fait deux ans que je mets tout en œuvre pour une communication exclusive sur le Product Media,” explique Goldschmidt. La société Amahé existe depuis 2004. C’est en 2008 qu’elle s’est exclusivement consacrée à son rôle d’agence de conseils en Product Media. Pour Goldschmidt, ses points forts sont qu’Amahé ne considère plus seulement les product media en tant que gadget, mais comme un maillon de la stratégie ainsi qu’un média aidant à positionner l’objet. « Essayer que chaque objet distribué crée une émotion afin de se sou- venir positivement de la personne ou de la marque qui l’offre. La créativité, le meilleur rapport qualité-prix et le respect des délais sont primordiaux aux yeux d’Amahé. » www.amahe.be P roduct M edia A dvisor of the Y ear 2017

RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5