PromZ.be 04-2017

14 promobiss 4/2017 F enix P romotions “Het is leuk om genomineerd te zijn,” aldus Dominique Vandenabeele van Fenix Promotions. “Deze award stelt ook eens de kleinere spelers in het daglicht. Klein maar dapper.” Fenix Promotions is gestart in 2009. Vandena- beele is al sinds 2000 actief in de promotionele sector. “Onze branche is heel erg persoonsgebonden,” stelt hij. “Er werkt geen personeel bij mij, wat mij ook toelaat om heel persoonlijk te werken van prospectie tot facturatie en opvolging. Dit creëert een band die geapprecieerd wordt door de klant.” Sterke punten zijn textielproducten en hun veredeling in al zijn facetten. Vandenabeele: “Wellicht van- uit het historisch gegeven dat ik uit de textielsector kwam alvorens de stap te maken naar de promotieartikelen.” www.fenixpromotions.be I- defix La société I-defix existe depuis quatre ans et est dirigée par Marianne Ide. Un collabora- teur à mi-temps aide Ide dans l’entreprise. Marianne Ide per- çoit cette nomination comme « … super-sympa – c’est toujours un honneur et une motivation. » Marianne Ide résume les points forts d’I-defix par « l’écoute du client, la recherche du pro- duit adapté, le suivi et le respect des délais mais également l’expertise supplémentaire que je peux apporter de par mes antécédents professionnels en agence évènementielle et en tant que marketing manager chez un publicitaire. » www.i-defix.com LX C oncept Jurgen Luyckx is fier op de nominatie en dankt ook zijn klanten daarvoor. “Dankzij hen kunnen we toffe acties uit- werken, van volledige creatie tot productie. Gewoon net dat anders mogen zijn, net dat beter willen zijn,” aldus Luyckx. LX Concept is in 2014 gestart en telt momenteel zes per- sonen. Waarin onderscheidt LX Concept zich. Luyckx: “Ik denk dat wij als creatief team in het product of de service van de klant kruipen….en dat betekent vooral eerst goed luisteren naar de klant. We bekijken alles vaak vanuit een back to basic uitgangspunt. Het gaat er voor bijna ieder- een om: ‘hoe spring ik uit die massa’. We kijken ook veel verder dan het promotie product alleen, het hele plaatje moet perfect kloppen.” www.LXconcept.com M agnus B usiness G ifts Misschien een vreemde keuze als challenger: Magnus Busi- ness Gifts vierde dit jaar immers de vijftigste verjaardag. Maar toch is het een challenger: Ann Magnus heeft vijf jaar geleden het roer van het familiebedrijf in handen genomen en vaart sindsdien een eigen, opvallende koers. Het bedrijf telt 6 medewerkers en de sterktes zijn: persoonlijk service, MVO, spaar- en loyaliteitsprogramma’s en ‘een woord is een woord’. Reactie van Ann Magnus: “Ik ben aange- naam verrast met deze nominatie die toch een blijk is van vertrouwen en bevestiging is van ons parcours vanuit de branche. Het geeft een warm gevoel dat een vakjury ons reeds weerhoudt bij de laatste acht.”  www.magnusgifts.be S ky -O Sky-O viert dit jaar het vijfjarig bestaan en het laat weten dat de nominatie in dat kader de kers op de taart is. “Het is het beste bewijs dat onze klanten en leveranciers onze aanpak (pro-actief, ethisch, duurzaam en verantwoorde- lijk) appreciëren. De equipe van Sky-O brengt het gewone object naar een hoger niveau,” is de reactie op de nomina- tie. Sky-O was winnaar van de bronzen award bij de eerste editie van de Product Media Advisor of the Year. www.skyo.be S quare N uts Tout comme lors des éditions précédentes, Square Nuts fait également partie des nominés. Il s’agit d’une entreprise jeune qui a débuté en 2013. Le crédo de cette entreprise est « we boost your promotion ». Square Nuts emploie cinq personnes. Les points forts de cette société sont : le service (réaction rapide, prix, suivi et diversité), leurs propres usines (notamment pour les articles textiles) et « la confiance de leurs clients ». www.squarenuts.be Uw stem telt! Naast de stemming van de jury (die voor 50%meeweegt in het eindresultaat) en die van de suppliers (goed voor 30% in het eindoordeel) is er ook de stemming van het publiek. Met andere woorden de stemming van de eindklanten, de bedrijven die promotionele producten en business gifts in hun bedrijfsstrategie en commu- nicatie inzetten. De publieksstem telt voor 20% mee. De bedrijven kunnen via een speciale website hun stem uitbrengen: http://award.promobiss.be/. P roduct M edia A dvisor of the Y ear 2017

RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5