PromZ.be 01-2018
49 draaien het nu eens om.” Met andere woorden de Nederlanders kunnen ook in België online product media aankopen. “Als je op onze markt hoort wat buitenlandse bedrijven hier in België ‘weghalen’, dan gaan we het nu eens omgekeerd doen. Er komen veel Nederlandse bedrijven naar België, nu gaan de Belgen naar Nederland,” aldus De Smedt. B eursdeelname In dat kader past ook de deelname van Pasco Gifts aan PromZ.Live, de vakbeurs voor tastbare reclame die op 16 en 17 mei in Rotterdam Ahoy plaats heeft. Waarom deelname aan een beurs, zeker in deze ‘online’-tijden? Ronny De Smedt: “Dat is weer ons multichannel- verhaal. Het is een én-én-verhaal. We zetten heel hard in op online maar ook heel hard op offline. Bovendien waren we tevreden over onze deelname aan PromGifts, de Belgische beurs, vorig jaar.” Een beurs is eveneens in lijn met het aangeboden product. Meer en meer wordt er gesproken over tastbare reclame als het over LIVE prom Ontmoet Pasco Gifts op PromZ.live PromZ.live vindt plaats op woensdag 16 en donderdag 17 mei in Rotterdam Ahoy, hal 1. De beurs is geopend op woensdag en donderdag van 10.00 – 17.00 uur. Bij voorregistratie via de website www.promz.live is de toegang gratis. Zonder registratie is de toegangsprijs voor PromZ.live € 34,95 (incl. BTW). http://www.promz.live promotionele producten en business gifts gaat. Tijdens een beurs kunnen de vertegenwoordigers van eindklanten de producten ter hand nemen en er zich zo een extra oordeel over vormen. “En,” zegt Ronny De Smedt, “een beurs is er ook om contact te houden met de eindklanten. Er zijn mensen die dat menselijk contact heel belangrijk vinden en het liever op die manier hebben.” B elgische sjaal Betekent dat ook dat Pasco Gifts eveneens Belgische prospecten en klanten naar PromZ.Live zal uitnodigen? De Smedt zegt dat die kans behoorlijk groot is, zeker omdat er dit jaar geen beurs in België is. Voor Belgische eindklanten is de afstand naar Rotterdam-Zuid ook niet onoverkomelijk groot. “We hebben ook veel klanten in het Antwerpse. En we kunnen Nederlands bedrijven aanspreken. We hebben dit intern besproken en iedereen staat er achter,” stelt hij. Is hij niet bang dat zijn klanten op zo’n beurs ook bij andere distri- buteurs (de concullega’s) gaan kijken? “Nee hoor. Het is trouwens
RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5