PromZ.be 02-2018
5 I nhoud 6 News 8 Product media gaat internationaal Grote multinationale klanten - vooral fastmovers - zoeken naar één of enkele partners voor een groot aantal landen, ook als het gaat om promotionele artikelen. 14 TCC Global: jeux sans frontières TCC Global est la société à l’origine de l’action d’épargne VitaMinis internationale. 16 Voetbalgadgets tot op de werkplek Partners van de Rode Duivels zijn in april al begonnen met acties rond het WK voetbal. Hoe reageren de andere bedrijven en wat kan nog op het laatste moment? 22 Les product media et l’été Pour de nombreux annonceurs, l’été constitue un moment idéal d’organiser une action avec des articles promotionnels. 30 Tassen met sociaal engagement De Belgische Product Media Group heeft in India geïnvesteerd in de productie van katoenen tassen voor Europa. 34 Ethno-marketing et promotions Dans notre pays, un consommateur sur cinq n’est pas d’origine belge. Rachid Lamrabat, ethno-marketeer, affirme que les sociétés doivent en tenir compte. Également en matière de produits promotionnels. 36 Tussen pot en pint Bert Jacobs (47) van Gizmo Gifts & More beantwoordt deze maal de klassieke vragen in de rubriek ‘Tussen pot en pint’. 40 BAPP-news 44 Promo-Ideas 50 Promo-Watch
RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5