PromZ.be 03-2019

w hy & h ow G SM-operator Orange, de nummer twee op de markt voor mobiele telefonie na Proximus, voerde afgelopen zomer een speciale actie met accessoires. Wie twee GSM-accessoires kocht, kreeg een Summer kit en wie er drie kocht, ontving een Sum- mer kit XL. De Summer-kit bestond uit een strandtas, een drinkfles en een gsm-beschermhoesje. In de XL- versie waren ook een standlaken en een strandspel opgenomen. “De actie ‘Summer-Kits’ is een nieuwe actie die dit jaar werd opgesteld door ons marketing team in België. Het is dan ook een 100% Belgische actie,” aldus Orange- woordvoerster Sandrine Nelissen. Orange onder- steunde de actie met een huis-aan-huisfolder begin juli, met posts op Google en met point-of-sale materiaal (een A4-affiche, wobblers en tv-schermen). Wie bij Orange accessoires aankocht, kreeg een code die hij of zij moest sms’en naar een speciaal nummer. Vervolgens ontving die persoon een uploadlink waarop de persoonlijke gegevens ingevuld moesten worden en waarbij ook een aan- koopbewijs toegevoegd moest worden. De klant kreeg dan binnen tien dagen de Summer-Kit bin- nen. De verzending gebeurde via Panama die daarvoor samenwerkte met GLS. De klant kon via de mail van GLS zijn pakketje volgen. Voor de verwerking, controle en validering Orange's summer kit Adverteerder: Orange Periode: 24 juni t/m 31 augustus Partners: Panama, GLS, Hashting V.U.:CristinaZanchi,OrangeBelgiumnv,Bourgetlaan3,B-1140Brussel. 2006951 Goed uitgerust naar het strand Gratis strand- accessoires Actiegeldigvan24/06/2019 t.e.m.31/07/2019:ontvangeenSummerkit (strandtas,drinkflesengsm-beschermhoesje)ofeenSummerkitXL (idemSummerkit+strandspelenstrandlaken)bijaankoopvan respectievelijk2of3accessoires ineenOrange-shop.Orangebeschiktovereenbeperktestockvan respectievelijk1500exen300ex.Smsaanhetgewonesms-tariefzondermeerkost.Wij respecteren jeprivacy. Infoenvoorwaarden indewinkelofoporange.be Sms SUMMER naar 0460 213 580 en krijg een Summer kit of Summer kit XL bij aankoop van 2 of 3 accessoires. De actie ‘Summer-Kits’ is een 100% Belgische actie van de gegevens deed Orange een beroep op Hashting. De keuze van de gratis strandaccessoires maakte Orange op basis van kleine enquêtes bij klanten en consumenten. 41

RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5