PromZ.be 03-2019

I nhoud 8 News 12 Mobiliteit en product media Steeds meer mensen nemen de fiets of alternatieven zoals de elektrische step. Dat biedt ook kansen voor ‘inhakende’ promotionele producten. 16 Product media: un terme approprié ? Depuis cinq ans, la BAPP positionne les articles promotionnels en tant que « product media ». Le terme a-t-il entre-temps été adopté dans le monde des affaires ? 24 Eindejaar en geschenkpakketten In Nederland worden tijdens de eindejaarsperiode veel kerstpakketten gegeven. Zijn dergelijke geschenkpakketten ook in ons land beschikbaar? 36 L’impact environnemental des sacs De nos jours, les sacs en plastique ont mauvaise presse. Il y a de plus en plus de sacs fabriqués dans des matières premières plus « écologiques ». 40 Why & How Hoe en waarom voeren Orange en Quick & Coca-Cola acties met product media? 42 BAPP-news 44 Entre la poire et le fromage Fabrice Casul (MLD Concept) 48 Q8 met Smiles Q8 rolt een eigen loyalty-programma - Smiles - uit. 54 Promo-Ideaz 58 Promowatch 6

RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5