PromZ.be 04-2018
11 GENOMINEERDEN ‘GEVESTIGDE WAARDEN’ G emaco Gemaco is een vaste waarde in de Belgische en internationale product media-sector. Gemaco België was de eerste winnaar van de ‘Product Media Advisor of the Year-Award en was bij de derde editie goed voor zilver. Gemaco België is onderdeel van de Gemaco-groep en met meer dan 300 medewerkers actief in 68 landen. Het bedrijf startte in 1995. Gemaco gelooft in de kracht van product media en zoekt steeds naar een creatieve oplossing voor de klanten. Het staat het ook sterk als het gaat om Maat- schappelijk Verantwoord Ondernemen. www.gemacoglobal.com M agnus B usiness G ifts Magnus Business Gifts kreeg in 2016 een eervolle vermelding van de jury en won de ‘Challenger Award 2017’. Voor 2018 is het bedrijf één van de kandidaten voor de prijs in de categorie ‘Gevestigde Waarden'. Ann Magnus, algemeen directeur van Magnus Business Gifts: “We waren blij verrast dat we wederom genomineerd wer- den door de vakjury. De nominatie op zich is een mooie pluim.” Magnus Business Gifts startte in 1967. Ann Magnus nam in 2012 het bedrijf over van haar ouders en ging sindsdien haar eigen weg. Momenteel telt het bedrijf acht medewerkers. Sterke punten zijn de persoonlijke aanpak, duurzaamheidsinspanningen, full service voor loyalty & incentive, workshops voor klanten rond wettelijke bepalingen en ‘jong en dynamisch’. www.magnusgifts.be MCS K ick & R ush Chez MCS Kick & Rush, Thibaut Fontaine déclare que « le person- nel est très fier de cette reconnaissance et d’être nominé pour cet award. Cette nomination représente une motivation énorme pour chacun de nous. » MCS Kick & Rush fut créé en 1996. A l’époque, il s’agissait en fait d’une initiative estudiantine. Actuellement, la société compte 31 collaborateurs. MSC Kick & Rush a récemment effectué un certain nombre d’acquisitions. Selon Fontaine, les points forts de son entreprise sont, en premier lieu son engage- ment au niveau de la « Corporate Social Responsability » (Certifi- cation Ecovadis Gold, certification Green touch avec ISO 14001 & certification EMAS, certification ISO 9001 et connaissance des normes et des obligations en ce qui concerne les importations en provenance d’Asie), et en second lieu les outils IT dans le cadre de la « branded goodies store solution ». http://mcs.kickrush.com S ky -O Sky-O is in de jonge geschiedenis van de prijs een ‘regular’ gewor- den en behaalde vorig jaar in de categorie ‘challenger’ zilver. “Sinds het begin van de prijs zijn we elk jaar genomineerd. Dat betekent toch iets,” aldus Tom Van Enthoven die samen met Bert Anthonissen en Frédéric Tenret Sky-O in 2012 opzette. Voor Van Enthoven zijn de sterke punten van het bedrijf creativiteit (“Dat blijft ons motto”), precisiewerk, veel geduld, nauwkeurige opvol- ging en de benadering van de klanten (“Wij hebben geen klanten, maar wel partners”). www.skyo.be S midt - imex Smidt-imex behoort ook tot de vaste waarden in de Belgische én internationale wereld van promotionele artikelen. Smidt-imex heeft vestigingen in Antwerpen (met als ‘scope’ Europa, het Midden- Oosten en Afrika), Azie (onder meer Hong Kong en China), Noord- Amerika en Latijns Amerika. Sterke punten zijn een internationale organisatie gericht op klanten met een pan-Europese structuur, een effectieve controle over de volledige supply chain, een one-stop- shop-organisatie en een sterke kennis van kwaliteitsprocedures en normeringen. www.globalpromotionalgifts.com De Product Media Advisor of the Year is dit jaar al aan de vierde editie toe. De award is een initiatief van PromZ.be-uitgever Het Portaal met ondersteuning van de Belgian Association of Promoti- onal Products (BAPP). Met de prijs willen PromZ.be en de BAPP de adviseurs belonen die zich onderscheiden door hun professionele aanpak in het kiezen van de juiste product media (promotionele producten en business gifts) voor hun klanten. Ook willen zij met de jaarlijkse award de professionalisering van de sector aanmoedigen en de product media in de schijnwerpers plaatsen. De laureaten worden gekozen door een vakjury, door leveranciers van promo- tionele artikelen en business gifts en door het publiek. Net als in de derde editie is er met twee categorieën gewerkt: ‘de gevestigde waarden’ en ‘de challengers’ (adviseurs die de zaken nét even anders aanpakken, starters, doorstarters...).
RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5