PromZ.be 04-2018

12 P roduct M edia A dvisor of the Y ear P asco G ifts Pasco Gifts was de laureaat van de derde editie van de award en staat dit jaar opnieuw op de shortlist. “Voor de derde opeenvol- gende keer genomineerd worden, is een erkenning waar we binnen Pasco allemaal fier op zijn,” aldus Ronny Desmedt die samen met Bart Boterberg Pasco Gifts leidt. Het bedrijf startte in 2003. Er zijn momenteel acht personeelsleden. Als sterke punten van Pasco Gifts noemt Ronny Desmedt: persoonlijke aandacht, perfectionisme en werkplezier en de Omni Channel aanpak waarbij het helpen van de klant centraal staat zowel online als offline. “Wil de klant op een snelle maar persoonlijke manier online geholpen worden, dan is er ons online platform. Wenst deze liever contact of bezoek van een Accountmanager omdat zijn project iets ingewikkelder is (of omdat hij graag face-to-face de dingen bespreekt) dan zorgen we hier ook voor. “ www.pascogifts.com P ronel Pronel, winnaar van de award 2016 en in de top drie van de editie 2017, behoort ook deze maal weer tot de genomineerden. “Elke nominatie blijft een mooie erkenning voor de inzet om ondertussen meer dan 30 jaar lang klanttevredenheid centraal te stellen,” aldus Stijn Van Praet. Momenteel heeft Pronel acht medewerkers. “We combineren zo de voordelen van een grote organisatie met die van een kleinere onderneming.” Pronel schuift als sterke punten naar voren: een familiebedrijf als betrouwbare partner, kwalitatief hoogstaande producten en een onvoorwaardelijke dienstverlening, een persoonlijke benadering van de klanten, financieel gezond en zoals Stijn Van Praet het stelt “.... we volgen de sector op de voet en bezoeken frequent beurzen in binnen- en buitenland om op de hoogte te blijven van de allernieuwste trends. En tot slot: creativiteit, dat is wat ons onderscheidt.” www.pronel.be V an B avel E njoy G iving Nog een vaste waarde in de Belgische product media-wereld... Al drie generaties lang is het familiebedrijf van de Van Bavel’s gespecialiseerd in gifts en premiums. “Wij zijn super tevreden met deze nominatie. Derde keer op rij! Dit toont aan dat wij nog steeds goed bezig zijn. Naast onze Ecovadis Gold award is dit een bekrachtiging dat Van Bavel een degelijke betrouwbare partner is,” is de reactie. Van Bavel Enjoy Giving heeft momenteel een 20-tal medewerkers. Als sterke punten schuift men onder meer creativiteit, professionalisme en knowhow naar voren.  www.vanbavel.be GENOMINEERDEN CHALLENGERS AWARD C-B right C-Bright is meer dan vijftien jaar geleden opgestart door Johan de Meulder en Tiny Cammaert. Aanvankelijk heette het bedrijf C-work omdat men gespecialiseerd was in bedrijfskledij. Gaandeweg kwa- men daar veiligheidskleding, persoonlijke beschermingsmiddelen en promotionele artikelen bij. Omdat de vlag niet meer volledig de lading dekte, veranderde de naam in C-Bright. Het bedrijf biedt totaaloplossingen. Kwaliteit staat centraal in de bedrijfsfilosofie. “Je vindt bij ons alleen producten die wij zelf ook zouden kopen,” heet het bij C-Bright. www.c-bright.be I-D efix Marianne Ide a travaillé pendant près de 15 ans chez un annon- ceur (le groupe D’Ieteren) ainsi que pour le compte d’agences de communication et de bureaux évènementiels. Après quelques années sabbatiques, elle lança I-Defix en 2013. Suite à sa nomi- nation, elle a déclaré : “Je trouve cela sympa”. I-Defix compte un seul collaborateur. La proximité avec les clients est pour Marianne Ide la plus grande force de son entreprise. En outre, son expertise spécifique, relative à ses antécédents professionnels dans le sec- De vakjury De vakjury bestond deze editie uit: Jill Pans (New Wave), Elke Sels (Cartamundi), Remie van der Kuip (Intraco), Bob Heerius (Xindao), Michel Deboudt (TCO), John Michael Swaab (Het Portaal) en Ad van Poppel (hoofdredacteur PromZ.be, juryvoorzitter). De stem van de vakjury telt voor 50%. Daar- naast is er de stem van de leveranciers (30%) en van de eindklanten (20%). De jury gebruikte de volgende criteria als leidraad: creatief en vernieuwend, kennis en adviserend, zichtbaar en presentatie offline, zichtbaar en presentatie online, branche clean / mvo en samenwerking leveranciers. Ook hield de jury rekening met de inzet voor het vak (actief in brancheverenigingen, samenwerking met pers, voorbeeld voor het vak).

RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5