PromZ.be 02-2020

5 INHOUD / CONTENU P R O M Z . B E N R 4 0 INHOUD mei 2020/mai 2020 - jaargang/année 10 driemaandelijks tijdschrift over promotionele producten en business gifts/ magazine trimestrielle des produits promotionnels et cadeaux d’affaires een uitgave van/une publication de: Het Portaal Uitgevers BV (www.hetportaal.com ) in samenwerking met/en collaboration avec la BAPP (Belgian Association of Promotional Products, www.bapp.be ) verschijnt vier keer per jaar/paraît 4 fois par an: februari, mei, augustus, november/février, mai, août, novembre hoofdredacteur/rédacteur en chef: Ad van Poppel, Bierbeekstraat 14, 3001 Heverlee, tel/tél: 016/23 95 24, e-mail: ad.vanpoppel@promz.be verantwoordelijke uitgever/éditeur responsable: John-Michael Swaab regie/régie: Het Portaal Uitgevers BV, Postbus 125, 1520 ACWormerveer, Nederland, tel/tél. 00 31 75/647 57 47 , fax: 00 31 75/628 49 14. Contact: Meryem Karakus (Meryem.karakus@hetportaal.com) , Arjan Woortman (Arjan.Woortman@hetportaal.com ), John-Michael Swaab (John.Swaab@hetportaal.com) adreswijzigingen/changements d’adresse: traffic@hetportaal.com Niets uit deze uitgave mag, op welke wijze dan ook, worden vermenigvuldigd en/of openbaar gemaakt zonder voorafgaande toestemming van de uitgever Aucun extrait de cette publication ne peut pas être reproduit ni diffusé sous quelque forme que se soit, sans l’autorisation expresse, préalable, de l’éditeur. 6 News 10 Product media in corona-tijden Met geschenksetjes voor thuiswerkers speelt de sector van promotionele artikelen en business gifts in op het corona-virus. 14 Les plus de 55 ans Les baby-boomers et les plus de 55 ans constituent-ils un groupe cible intéressant pour les annonceurs ? 20 Promo voor de goede zaak Ook de not-for-profit-sector zet product media in om bekendheid en ‘merkvoorkeur’ te verbeteren. 28 L’été 2020 Quelles sont les possibilités de travailler avec des product media destinés aux clients et prospects ainsi qu’au personnel de l’entreprise pendant l’été 2020 ? 32 Wat als.... Hoeveel premiums kun je geven als een deel van het tv-budget naar product media overgeheveld wordt? 34 Entre la poire et le fromage Sylvie Kleizynsky (Sobelma) 36 Promo-ideas 44 BAPP-news 50 Promowatch

RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5