PromZ.be 02-2019
I n de supermarkt Delhaize : spaar- en verzamelactie met Banbao-blokjes; spaaractie badtextiel; vier Paas-chocoladefiguurtjes bij aankoop van minstens 50 euro Lidl : spaaractie met ‘Stikeez’ (voor in de koelkast) Carrefour : 2 Disney-kommetjes bij 15 euro aan Unilever-producten; Playmobil-gadget bij 3 Milka-producten; ice-bucket bij 20 euro aan Coca-Cola-producten; kopje bij 3 Cécémel- producten; bierfestival: glas bij een groot aantal speciaalbieren (twee clips); box voor BN-koekjes bij 2 verpakkingen aardbeien- koekjes (in pack); glas bij 2 clips Duvel; hoed bij 2 clips Guinness (St. Patricksday); glas bij 2 clips Cuvée des Trolls; 3 glazen bij twee pakken Spa Reine; Disney-spaaractie van 24 april tot en met 1 juli Cora : spaaractie Viking’s World; glas bij 2 verpakkingen Duvel en Liefmans; 6 glazen bij 3 verpakkingen van diverse softdrinks; ovenschaal bij 2 packs Come a casa-lasagne; hoed bij 2 clips Guinness (St. Patricksday); zak bij een groentenpakket; isothermische zak bij aankoop van minimum 15 euro in de afdeling vis en schaaldieren; plank en mes bij Fuet Ibérico Tello (in-pack) Intermarché : apero-glas bij 2 clips Duvel; glas bij 2 clips Vedett, Chouffe en Liefmans; vouwkrat bij aankoop van een vleespakket van 8 kilo; boodschappentas bij set seizoens- fruit; mok bij een verpakking Nesquik; keu- kenhanddoek bij twee Solo-producten Spar : discovery box bij vier Unilever-produc- ten op vertoon van de Xtra-kaart; cotton bag bij 3 verpakkingen M&M’s of Maltesers; - keukenhanddoek bij 2 Solo-producten (op vertoon Xtra-kaart) Match : glas bij 2 packs Chouffe; soepkom bij 3 Liebig-producten Smatch : 6 champagne-glazen bij 6 flessen Champagne Trouillard Colruyt : receptenboekje ‘Bier van hier’ bij aankoop van 10 euro aan bier op vertoon van de Xtra-kaart; wasmand bij vier verpakkingen uit het Persil-assortiment; zak houtskool voor bbq bij 2 bakken Jupiler; Crystal-glas bij 1 bak Duvel; ‘Petpakket’ met ‘te pimpen’ pet ten voordele van Kom op tegen Kanker (vakantie voor jonge kankerpatiënten) Aldi : flessenstop bij een fles Martini Rosé schuimwijn Albert Heijn : spaaractie rond insecten Makro : winkeltas bij 2 verkoopeenheden van M&M’s of Maltesers; Curver-wasmand per aankoopschijf van 25 euro aan Nalys- en Cosynel-producten A ndere ketens Kruidvat : beker met quote bij twee pro- ducten van diverse Unilever-merken; Pyrex ovenschaal bij twee producten van diverse P&G-merken; discolamp bij 2 Durex-produc- ten; Clics-bouwpakket bij 2 Henkel-haarver- zorgingsproducten; Valentine Beauty Bag bij 2 producten van de L’Oréal-groep; Jani-shop- ping bag bij 2 Beiersdorf-producten (Nivea en Hansaplast); 2 Flair-magazines bij 2 Dove-, Rexona-, Axe- of Signal-producten; opvouw- baar tasje voor 75 Kruidvat-punten; toilettas bij 2 Nivea Men-producten; opbergpot bij 2 Unilever-verzorgingsproducten; waterglas bij 2 producten van Dove; turnzakje bij 2 producten van Nûby; bamboeschaaltje bij 2 producten van Zwitsal; set van 3 strandtasjes bij 2 Beiersdorf-producten (Nivea, Labello en Hansaplast) Dreamland : Piet Piraat-hoed bij een Piet Piraat-verkleedpak; Mega Mindy-masker bij een Mega Minda-verkleedpak P romo W atch Minder acties met premiums Welke acties met premiums waren er in de periode februari, maart en april? PromZ.be ging door de folders. Retailers geven kennelijk de voorkeur aan acties met prijskortingen dan met product media. Vergeleken met vorig jaar waren er beduidend minder acties. 52
RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5