PromZ.be 01-2020

48 Supermarkt Eén grote actie bij meerdere retailers (Carrefour, Spar, OKay, Match...): koeltas bij 4 pizza’s van Ristorante Dr. Oetker Carrefour: Disney-knuffel bij aankoop van 15 euro aan Unilever-producten; mok bij 3 producten van Douwe Egberts-koffie; set van 4wenskaarten bij Lu Petit Beure (in-pack) Delhaize: start van spaaractie (met zegels) voor Lagostina-producten met korting (actie liep tot en met 15 januari 2020) Spar (Colruyt Group): kaars bij een promopak Delacre-koekjes; schaalmodel van een ‘kersttruck’ bij 2 packs ‘mini’s van Coca Cola (12-pack 15 cl blikken of 8-pack 25 cl pet); glazen koffiekopje bij 3 verpakkingen van L’Or espresso; klopper bij een promopak Dr. Oetker pannekoekenmix (2 x 600 gram) Colruyt Laagste Prijzen: bierfestival met glazen bij 2 clips van diverse merken op vertoon van de X-tra-kaart; koffiekop bij aankoop van 2 één-kilo verpakkingen gemalen koffie Graindor, 2 koppen bij 3 verpakkingen; schaalmodel van een ‘kersttruck’ bij 12 grote flessen, of 18 kleine flessen of 30 blikken Coca-Cola; Colruyt- kookboek voor nieuw-samenwonenden Albert Heijn: tas bij Libelle-magazine Match: verjaardags-scratch & win-actie met onder meer 100 elektrische steps te winnen Cora: steelpan bij 1 kilo paella Royal Chef; Royco- zitzakken te winnen (3 per winkel) bij 4+1 gratis-actie van Royco Minute Soup; Curver-doos bij 2 pakken Dr Oetker Kokosrotsjes; metalen doos bij 3 producten van Jacqmotte-koffie; 2 glazen en 12 recepten bij 2 packs mini Coca Cola, Finley of Appletiser; kopje bij 3 producten uit het koffiegamma L’Or; Harry Potter- figuurtjes bij Drie Koningentaart Intermarché: start van spaaractie (met zegels) voor Ravensburger-gezelschapspelletjes met korting (actie liep tot en met 5 januari 2020); boodschappentas met een selectie aan fruit; koffiebox bij drie pakken Jacqmotte -koffie; kaars (in pack) bij een duopack Delacre; ‘boontjes’ om te verzamelen bij Drie Koningentaarten Het aantal acties met product media viel in november en december 2019tegen. Januari 2020 startte zwak. Een overzicht van de acties van week 43 van 2019tot en met week 3 van 2020 op basis van de retailfolders. ZWAK EINDE VAN 2019 PROMOWATCH Makro: vouwbox bij minimum 200 euro aan aankopen met bon Aldi: plooibox bij aankoop vanaf 100 euro Overige retailers Kruidvat: hippe opbergmand bij 2 producten uit het gamma persoonlijke verzorgingsproducten van Unilever; cadeautasje bij 3 Bath Bombs-badbruisballen; opvouwbare snijplank bij 2 producten van Henkel- merken Syoss, Schwarzkopf, Diadermine en Fa; Curver Lunch & Go-cup bij 2 producten van diverse merken van Procter & Gamble; set van 6 kerstkaartjes bij 2 producten van Douwe Egberts-koffie; beker in een Boss-geschenkset; T-shirt in een Axe Martin Garrix-geschenkset; scrunchie of vlinderdas bij parfums van Beyonce, Bruno Banani, Kate Perry, David Beckham, Mexx, Gabriela Sabatini en James Bond; FC Kampioenen-glazenset bij 2 producten van diverse L’Oréal-merken; diverse geschenkensets onder andere Sense of Sea met een draadmand, Diva met een toilettasje, Dove Men + Care met een handdoek; 2 champagneglazen bij 2 actieproducten van persoonlijke verzorgingsmerken van Unilever; Google Home- mini bij Gillette multipacks Mach3 en Fusion5; thermosfles bij 2 producten van L’Oréal, Garnier of Maybelline Prik & Tik: scratch & win-actie voor Gulden Draakbieren met kans op een vuurkorf in de folder van Prik & Tik; inpakpapier bij 2 4-packs Chouffe; muts bij een krat van 12 literflessen Cécémel Drinxit: wintermuts bij een pack van 40 x 20 ml Flügel; kaartspel bij een bak La Trappe Blokker: Frozen-doeboekje bij aankoop van 10 euro aan Frozen II-artikelen Slagerij Renmans: aperoplank per aankoopschijf van 25 euro Tom & Co: vogelposter Dacia: opbergbox bij een Easy kofferbeschermer Direct mail Carrefour: een vlag per in de winkel gekocht ticket voor de voetbalinterland België - Cyprus JM Bruneau: opvouwbare elektrische step bij een bestelling vanaf 49 euro excl. BTW; Nespresso- koffiemachine bij een bestelling vanaf 49 euro (excl. BTW) Bel & Bo: paar handschoenen bij elke aankoop in die kledingketen Vlaams Oogfonds: boodschappentas in fundraisingmail (uitgevoerd door Direct Social Communication) Op het punt van verkoop Spar (Colruyt Group): Kerstman-zak bij 2 verpakkingen Côte d’Or-pralines apotheek: bellenblaas-pistool bij Alvityl-vitamines (in-pack); potlood met plantenzaadje bij A-Derma (plus wedstrijd); beker bij 2 producten van Vitaflor; warmteknuffel bij 6 producten uit de winterselectie van Tilman (met spaarkaart) Online VeePee: thee-bewaardoos bij minstens 75 euro aan producten van Pukka, Better en Schmidt’s; portefeuille bij Ice-Watch horloges BNP-Paribas-Fortis: welcome pack bij het openen van een rekening voor kinderen met daarin een Kambukka-drinkfles Bijsluiters Roularta Media Group: een 3-delige interieurset bestaande uit een kussen, een plaid en een tasje bij een jaarabonnement op Libelle; Sergio Herman- surface grillpan bij een jaarabonnement op Knack; stoofpan bij een jaarabonnement op Landleven Op het Auto-, Motor- en Mobiliteitsalon ‘Je makelaar’: herbruikbare boodschappentas met folder, USB-auto-oplaadhouder, balpen en flesje water - uitgedeeld net na de ingang van het Heizelcomplex P&V Verzekeringen: reflecterende tote-bag met daarin een ijskrabber bij deelname aan een enquête

RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5