PromZ.be 04-2019
GENERALISTEN M agnus B usiness G ifts De allereerste reactie van Ann Magnus, Magnus Business Gifts, was ‘Waauw’ en ‘Super’. Verder zegt ze: “Ik ben heel gevleid met de nominatie. Tegelijkertijd voel ik ook de spanning natuurlijk, want vorig jaar behaalden we nog zilver. We blijven wie we zijn en blijven doen wat we doen. Want dat doen we goed.” Mag- nus Business Gifts bestaat al sinds 1967, maar inmiddels staat de tweede generatie al enkele jaren aan het roer en drukt een eigen stempel. Er zijn drie vaste medewerkers. Sterk punt is volgens Ann Magnus dat het bedrijf “...een gevestigde waarde is in de sector. Dat hebben we te danken aan onze snelle en betrouwbare service. (www.magnusgifts.be ) MCS K ick & R ush MCS Kick & Rush est une valeur établie et fait depuis longtemps partie des nominés pour la Product Media Advisor of the Year Award. Thibaut Fontaine, CEO de MCS Kick & Rush, déclaré : « ... la nomination est une reconnaissance par notre secteur et une excellente motivation pour chacun d’entre nous. » MCS Kick & Rush a débuté en 1996. À l’heure actuelle, 33 personnes s’y consacrent. Les atouts de l’entreprise sont, selon Thibaut Fontaine, l’engagement en termes d’Entreprise socialement responsable, la certification ISO 9001 et la ‘branded goodies store solution’. (http://mcs.kickrush.com ) MLD C oncept Fabrice Casul de MLD Concept réagit à la nomination : « ... c’est évidemment un honneur. Je suis également sensible aux critères de sélection dont la plupart font partie de nos principales valeurs, ce qui confirme que nous sommes en phase avec les attentes du marché. » MLD Concept existe depuis 2005 et emploie 8 personnes. Aux yeux de Fabrice Casul, ces collaborateurs constituent entre autres l’atout majeur de l’entreprise : « Grâce à la diversité dans le profil des collaborateurs de l’entreprise, ainsi qu’à la relation de confiance que nous tissons avec nos clients, nous nous sen- tons considérés comme un partenaire, et non comme un simple fournisseur. » (www.mldconcept.com) M ondial G ifts Mondial Gifts heeft dit jaar het veertigjarig bestaan gevierd en is een van de vaste waarden in de Belgische product media-sector. Mondial Gifts is lid van het wereldwijde netwerk IGC International. Men zet sterk in op Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen. (www.mondialgifts.be ) P asco G ifts Ronny De Smedt van Pasco Gifts laat weten dat “...voor de vierde opeenvolgende keer genomineerd te worden door de vakjury een erkenning is waar we fier op zijn.” Pasco Gifts ging in 2003 van start en heeft momenteel 9 medewerkers. De Smedt schuift naast persoonlijke aandacht, perfectionisme en werkplezier de omni-channel-aanpak naar voren als sterk punt. “Daarbij staat het helpen van de klant centraal, zowel online als offline.” (www.pascogifts.com ) P ronel “Elke nominatie blijft een mooie erkenning voor de inzet om ondertussen meer dan 30 jaar lang klanttevredenheid centraal te stellen,” aldus Stijn Van Praet van Pronel. Pronel positioneert zich als een familiebedrijf dat voor de klanten in de eerste plaats een betrouwbare partner wil zijn. “Pronel telt ondertussen 10 mede- werkers en op die manier combineren we de voordelen van een grote organisatie met die van een kleinere onderneming,” stelt Van Praet. “Van bij het advies inzake productkeuze tot de levering en nazorg worden onze klanten bijgestaan door één aanspreekpunt. En tot slot: creativiteit, dat is wat ons onderscheidt.” (www.pronel.be ) S ky -O Sky-O behoort sinds de eerste Product Media Advisor of the Year Award steeds bij de genomineerden voor die prijs. Bert Antonissen Uw stem telt: stem online De eindklanten kunnen hun stem uitbrengen op http://pma- awards.be/ of http://pma-awards.be/fr/home/. De bekendma- king van de winnaars en de prijsuitreiking heeft op dinsdag 28 januari 2020 plaats tijdens PromZ Product Première in de Brabanthal te Leuven. De Product Media Advisor of the Year is dit jaar al aan de vijfde editie toe. De award is een initiatief van PromZ.be-uitgever Het Portaal. Met de prijs wil PromZ.be de adviseurs belonen die zich onderscheiden door hun professionele aanpak in het kiezen van de juiste product media (promotionele producten en business gifts) voor hun klanten. Net als in de vierde editie is er met twee categorieën gewerkt: generalisten en specialisten. 11
RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5