PromZ.be 04-2020

36 TUSSEN POT & PINT Wat is uw visie op de toekomst en wat zijn de uitdagingen? Eddy Gebruers: “We zitten met corona nu in een moeilijke periode, niet alleen in onze sector maar in de hele economie. Goede communi- catie en budgetten zullen nog belangrijker worden. Daar kan BAPP en PromZ-be een vooraanstaande rol in spelen. We moeten meer dan ooit de klant overtuigen om met promotionele artikelen de eindconsument te triggeren.” Zou u het vak aan jongeren aanraden? Eddy Gebruers: “Het is heel eenvoudig: als ondernemen je in het bloed zit, dan zijn er altijd mogelijkheden om succesvol te worden. Dit is een branche waar steeds nood in zal blijven voor de bedrijven. Zelfs in moeilijke tijden liggen er opportuniteiten. Succes moet je creëren, dagelijks aan werken. ” Wat is het leukste item dat u heeft verkocht? Waar bent u trots op? Eddy Gebruers: “Het contentement en de glimlach van onze klant. Regelmatig de geneugten van het leven kunnen ontdekken.” Hoe winkelt u? Eddy Gebruers : “Ik probeer vooral lokaal en Belgisch te kopen bij vak- mensen. In de supermarkt kijk ik niet rond: het is binnengaan en zo snel mogelijk weer buiten zijn. Algemeen heb ik zo mijn vaste adressen waar ik snel geholpen ben met de nodige service.” Wat doet u in uw vrije tijd? Eddy Gebruers: “Ik hou van het sociale. Mensen ontmoeten, contac- ten leggen, luisteren. Verder culinair genieten en daarnaast golfen en fietsen.” ‘Ons businessmodel is heel dicht bij de klant en leverancier staan’ EN BREF EDDY GEBRUERS. Indépendant depuis 1994, Eddy Gebruers (53) est propriétaire de la société Result à Audenarde. Il répond cette fois aux questions de la rubrique « Entre la poire et le fromage » de PromZ-be. INTERACTION. Eddy Gebruers mise sur le partenariat, sur l’interaction entre les gens. Le modèle d’affaires qu’il applique est proche du client et du fournisseur. « Nous ne nous con- tentons pas de livrer un produit. » AVENIR. En ce qui concerne les défis et l’avenir du métier, il explique qu’une bonne communication et des budgets con- venables gagneront encore en importance à l’ère du corona. « Plus que jamais, nous devons convaincre le client d’attirer les consommateurs finaux avec des articles promotionnels. »

RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5