PromZ.be 04-2020
52 PROMOWATCH Supermarkten Intermarché: koekjesdoos bij duopak Lulu- koekjes (in-pack); pet bij 1 pak Full Gaz Energy; een gepersonaliseerde hoes bij 3 pakken Kellogg’s (via website met actiecode); glas bij 2 Orangina-producten; emmer bij mosselgroenten; kalender 2021 in het kader van ‘weekend van de klant’; bierfestival: gratis glas bij diverse merken; bierfestival: flesopener bij een clip Westmalle-trappist; bierfestival: een spel kaarten bij een clip Moinette-bier Cora: T-shirt bij 3 clips Bush-bier of Cuvée des Trolls; 4 glazen bij 2 pakken van 6 1,25 liter- flessen Bru; JBL headset bij 2 pakjes Venus of Gillette; zes glazen bij 3 packs Spa Reine 1,5 liter Carrefour: zwemshort bij 3 bakken of pakken Maes-pils; Studio 100-boek bij 3 producten van IJsboerke; ‘De Goed-die Bag’: rugzak met 10 gratis producten voor 14,99 euro; boodschappentas bij 3 producten van M&M en Maltesers; kookboekstandaard bij 2 clips Duvel-bier Delhaize: goodiebag bij 3 producten uit het Prince-gamma (Lu) Lidl: aankondiging van verzamelactie The Fresh Heads-knikkers. Een Fresh Head-knikker per aankoopschijf van 15 euro Albert Heijn: start van spaaractie Foodstars (kaartensets) bij 5 euro aan verse groenten en fruit; bewaardoosje voor Foodstars-kaarten bij Chiquita-bananen Spar (Colruyt Group): ovenschotel bij aankoop vanaf 50 euro en op vertoon van de Xtra-kaart; een mok bij 3 producten uit het Unilever-gamma, 2 mokken bij 4 producten Andere retailers Kruidvat: Curver-lunchbox bij 2 producten uit het Procter & Gamble-gamma; vouwkrat bij 4 producten van Lenor, Dreft of Ariel (P&G); De afgelopen weken waren er beduidendminder grote acties met product media. Vooral de ‘terug-naar-school’-acties waren in deze coronatijd minder in aantal - wellicht in verband met de onzekerheid over het openen van de scholen na de zomervakantie. De acties van week 32 tot week 42. ZOMER 2020: MINDER GROTE ACTIES stappenteller bij 2 producten uit het gamma Henkel haar- en verzorgingsproducten; Kruidvat- spaaractie (op basis van de getrouwheidskaart) voor handdoeken; gevlochten haarband bij 2 Garnier-haarkleuringen in de folder van Kruidvat; lunchbox bij 2 producten uit het L’Oréal-gamma; bamboe-beker bij 2 producten van een selectie uit het P&G-gamma; badboekje bij 2 Zwitsal-producten; handdoek bij 2 producten uit het Beiersdorf-gamma (Nivea, Hansaplast en Labello); totebag bij 2 producten uit het gamma van de groep L’Oréal; juwelenkistje bij 2 Nivea gezichtsproducten; bewaarbakje bij 2 stuks Nature Box-shampoo; wedstrijd bij Nivea Men met als prijs tien Real Madrid-pakketten (met daarin een gesigneerde voetbal, een T-shirt, vijf extra goodies en vier Nivea Men-producten); douchemuts bij Nivea Douchegel en Nivea Bad; JBL draadloze in ear hoofdtelefoon bij een Gillette XXL-verpakking Prik & Tik: 2 waaiers bij een 40-pack Flügel; badmuts bij een fles ‘Boswandeling’; heuptasje bij 2 packs Vedett; kras- en winwedstrijd. Een kraslot bij 1 clip ‘Adriaen Brouwer-bier’ met kans op een vuurkorf; champagnedop bij 1 fles Laurent-Perrier; picknick-deken bij 3 4-packs Chouffe; Chouffe Chapeau-spel bij 2 packs uit het Chouffe-gamma. BelBev: heuptasje bij 2 packs Vedett; Chouffe Chapeau-spel bij 2 packs uit het Chouffe-gamma; keyring bij 1 clip Rasta Trolls Fun: schrijfset bij een Lego rugzak, boekentas, pennenzak of zwemzak op het punt verkoop Carrefour: Poké Bowl bij 2 Bonduelle-producten; vaatdoek bij 2 pakken Uncle Bens express rijst; linnenmand bij Libelle (een actie exclusief bij Carrefour van 10/9 tot en met 23/9); 3 glazen bij 2 multipacks uit het Coca-Cola-gamma; servetten bij Libelle Lekker, Libelle en Feeling Spar (Colruyt Group): brooddoos bij 3 producten uit het Unilever-gamma; Pepsico-wedstrijd waarmee buitenspellenpakketten te winnen zijn (bij aankoop van 3 actieproducten van Pepsi, Lays, Duyvis en 7-Up) apotheek: screenwipe knuffel bij 2 verpakkingen ‘Physiologica isonasal baby’ in de direct mail Roularta Media Group: wervingsmailing voor Plus Magazine met daarin een balpen en gepersonaliseerd notablokje. Bij een abonnement zijn er als geschenk ook een activity horloge met stappenteller en een Pierre Cardin-horloge JM Bruneau: Krups-koffiemachine (Nescafé, Dolce Gusto) bij elke bestelling vanaf 29 euro (ex BTW); Titan-hogedrukreiniger bij een bestelling vanaf 29 euro (excl. BTW); Cityclub handbagage- koffer bij een bestelling vanaf 29 euro (ex BTW) Carrefour: augmented reality kaftpapier met QR-code voor Tiktik dance moves Colruyt Laagste Prijzen: receptenboekje bij minstens 7 euro aan aankopen van verse groenten en aardappelen op vertoon van de Xtra-kaart in de media op tv Prince (Lu): gepersonaliseerde koekjesdoos bij 4 pakken Prince bijsluiter bij magazines Roularta Media Group: scharenset bij een jaarabonnement op Victor; infrarood-thermometer bij een abonnement van twee jaar op Bodytalk; 5-delige set badlinnen bij een jaarabonnement op Libelle affichage McDonalds: glas bij een large McMenu
RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5