EK-voetbal: Jupiler’s promo-slag begint - PromZ.be

EK-voetbal: Jupiler’s promo-slag begint

Begin maart zijn in de aanloop naar het Europees Kampioenschap voetbal de eerste Rode Duivels-items gesignaleerd in de winkels: Jupiler (AB-Inbev) geeft bij aankoop van twee producten (six-pack of bak) een Rode Duivels-cape. Daar pakt het merk mee uit op de folders van de retailers en met p.o.s.-materiaal.

De cape is een onderdeel van de campagne ‘All in Red’. Het biermerk startte die op 17 februari door het Atomium in Brussel in een rode gloed onder te dompelen. In de komende maanden loopt er ook een tv- en bioscoopcampagne waarin Rode Duivel-spelers zich rood schilderen. Daarnaast zet men ook online in als campagne-tool. Voor de horeca voorziet Jupiler ook supportersmateriaal.

Overigens, wie nu ‘rode duivel gadgets’ op Google intikt, krijgt direct een hele reeks resultaten en advertenties van distributeurs te zien die met search engine advertising hun product media in de Belgische kleuren onder de aandacht brengen.