Grote WK-acties van JBC en HLN - PromZ.be
Grote WK-acties van JBC en HLN - hln belgie

Grote WK-acties van JBC en HLN

Met nog iets meer dan twee weken te gaan, begint de WK-koorts toe te nemen. Ook bij de bedrijven. JBC en Het Laatste Nieuws voeren deze week beide een grote product media-actie met ondersteuning in de (klassieke) media.

Het Laatste Nieuws biedt aanstaande zaterdag 2 juni bij de krant de ‘officiële Rode Duivelsmuts’ voor 6,95 euro en zet die actie extra in de kijker met tv-spotjes en op de eigen ‘voordelen-website’. Abonnees krijgen een bon om z’n muts voor die prijs op te halen bij een Standaard Boekhandel, niet-abonnees betalen bij bij aankoop van een los nummer.

Kledingketen JBC geeft de komende week een ‘zingend voetbalshirt’ per aankoopschijf van 50 euro. Het shirt brengt het Belgische volkslied ten gehore als de drager ervan zijn of haar hand op de borst legt! Rond de actie loopt ook een radiocampagne en op de JBC-site is een speciaal filmpje geplaatst.