De Brusselse openbaar vervoersmaatschappij MIVB/STIB heeft in samenwerking met MCS Kick & Rush gedurende een week een pop-up store in het metrostation van Rogier in de voormalige Starbucks-vestiging. Naast de ‘klassieke’ MIVB/STIB-artikelen biedt men ook de mogelijkheid om ter plaatse via print on demand T-shirts en tassen te laten bedrukken.
“Alles wat in de webstore van MIVB/STIB te verkrijgen is, is gedurende die week ook in de pop-up store,” zegt Thibaut Fontaine, ceo van MCS Kick & Rush. Met de print on demand kunnen de klanten T-shirts en tassen met een speciaal lijnnummer laten bedrukken. “Je bent bijvoorbeeld 40 jaar, dan kun je het logo van lijn 40 laten afdrukken,” aldus Fontaine. Een gewoon T-shirt met een opdruk van MIVB/STIB (bijvoorbeeld het lijnenplan van de metro) kost 20 euro, een gepersonaliseerd T-short komt op 25 euro. Voor het eindejaar plannen MCS Kick & Rush ook flight cases, die zowel in de webshop als in komende pop-up store verkrijgbaar zijn met prints van de MIVB/STIB (ook in print on demand).